
I dalje traje trakavica u vezi plina u glavnom gradu, u kojoj su glavni likovi Gradska plinara Zagreb i Međimurje plin.
Što je sa zaostalim računima? Kako naknadno promijeniti
opskrbljivača plinom? Tko radi očitanja potrošnje plina?
Svi kupci na području Zagreba, Velike Gorice i Zaprešića ovih su
dana dobili obračune i akontacijske rate Međimurje plina.
Potvrdio je to direktor te tvrtke, Nenad Hranilović.
– I većina građana koji koriste usluge Gradske plinare Zagreb –
Opskrba dobilo je račune, kaže gradonačelnik Tomislav
Tomašević. Problem je, navodi, jer je nekima automatski
promijenjen opskrbljivač u Međimurje plin, a htjeli bi
prijeći na Gradsku plinaru – Obračun plina Međimurje plina ne
dolazi i često se ljudi žale da Međimurje plin ne želi napraviti
taj obračun, a dok se to ne napravi mi ih ne možemo primiti na
GPZO, rekao je prvi čovjek grada.
S druge strane, Hranilović ističe pak da očitanje plina ne rade
oni već – Gradska plinara Zagreb – Distribucija, druga firma u
gradu Zagrebu, ona je zadužena za očitanje. Ukoliko oni ne
očitaju, po Zakonu su dužni izvršiti procjenu.
– I tu dolazi do problema: ljudi dobivaju stanja koja ne
odgovaraju stvarnom stanju. Da imamo u tom odnosu problema jer se
gotovo 70 posto vrši na bazi procjene, mi imamo problema. I nas
obasipaju s 20 tisuća e-mailova s takvim porukama.
Stižu i poruke građana koji bi htjeli zamijeniti Međimurje plin s
Gradskom plinarom. Uvjet je, kaže Hranilović, da su podmirene sve
obveze – Dozvoljavamo promjene koje su sukladne Zakonu, ne
postoje nikakve prepreke. Jedina prepreka koja može biti u tim
promjenama, s naše strane je ako postoji nepodmireni dug. Ne radi
se o svim ratama, radi se samo o rati za postojeće, dospjelo
razdoblje.
Ipak cijeli proces prelaska ne ovisi samo o Međimurje plinu – Mi
ne znamo je li promjenu izvršila Gradska plinara Zagreb. Dok se
ne zadovolji taj proces, mi ne znamo kada je zaključen i oni
ostaju još uvijek na javnoj usluzi, zaključio je
Hranilović.