Događaji

dan neovisnih poduzetnika

Poduzetnici obilježili treći "Dan mojeg poslovanja"

Poduzetnici obilježili treći

U utorak, 9. listopada, METRO Cash & Carry je u suradnji s malim i srednjim poduzetnicima u 25 zemalja obilježio "Dan mojeg poslovanja". U sklopu trećeg međunarodnog dana neovisnih poduzetnika koji METRO organizira s ciljem promicanja i poticanja neovisnog poduzetništva, mali i srednji poduzetnici iz cijele Hrvatske pripremili su više od 2.800 različitih posebnih ponuda za korisnike svojih usluga i proizvoda.

Među velikim brojem posebnih ponuda koje su neovisni poduzetnici priredili za svoje goste na „Dan mojeg poslovanja“, posebno se ističu burgeri za samo 15 kuna koje su posjetitelji mogli kušati u RougeMarin Cityju u Zagrebu, Artičok Art Food Baru u Splitu, American baru Dollar u Osijeku i Restaurantu Gardens u Rijeci, dok je Famous Beach Bar & Grill u Zadru goste počastio miješanom pizzom po cijeni od 15 kuna. U ovim povoljnim ponudama uživalo je gotovo 2.500 ljudi koji su zajedno s vlasnicima restorana obilježili treći „Dan mojeg poslovanja“.

"U METRO-u smo ponosni što je treće izdanje "Dana mojeg poslovanja" privuklo do sada najveći broj poduzetnika. Dvostruko većim broj posebnih ponuda u odnosu na prošlu godinu, vlasnici restorana, hotela, malih trgovina, frizerskih salona i kafića potvrdili su kako je "Dan mojeg poslovanja" koristan alat za promociju i oglašavanje. "Danom mojeg poslovanja" METRO želi osigurati vidljivost malih i srednjih poduzetnika i istovremeno skrenuti pažnju javnosti na njihovu važnost u gospodarskom razvoju", izjavio je Vladimir Gnjidić, izvršni komercijalni direktor i član Uprave METRO Cash & Carry Hrvatska.

Povodom obilježavanja "Dana mojeg poslovanja" METRO je proveo međunarodno istraživanje koje je pokazalo kako građani prepoznaju trud i doprinos poduzetnika, no smatraju kako njihovo poslovanje nije dovoljno vidljivo. Čak 75 posto ispitanika smatra kako su oglasi neovisnih poduzetnika slabo primjetni, dok 2/3 njih smatra da neovisni poduzetnici nemaju online vidljivost.

Kako bi građanima približio ulogu neovisnih poduzetnika te kako bi im pomogao da odgovore na problem podzastupljenosti kada su u pitanju oglašavanje i vidljivost na digitalnim kanalima,  METRO je i ove godine poduzetnicima osigurao digitalnu platformu i besplatnu marketinšku potporu posebnih ponuda koje su pripremili povodom "Dana mojeg poslovanja".

 


Reci što misliš!