evo prilike
Otvorene prijave za svjetsko studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm 2018
Svjetsko studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm 26. godinu zaredom nastavlja pozivati studente diljem svijeta da pokažu svoje talente i inovativnost.
Ovogodišnji izazov sudionicima je osmišljavanje frizerskog salona budućnosti, a najbolje studentske timove L'Oreal u Parizu nagrađuje trima nagradama - za najbolju promociju brenda L'Oreal Professionnel (BRAND AWARD), za najbolju tehnološku inovaciju (TECH AWARD) te društvenu odgovornost zamišljenog koncepta (CSR AWARD), a svaka nagrada nosi novčani iznos u vrijednosti 10 000 eura.
Zainteresirani studentski timovi mogu se prijaviti online do 26. veljače 2018. godine.
Projekt Brandstorm je ujedno i važan regrutacijski kanal koji otvara vrata jedne od najuspješnijih multinacionalnih kompanija studentima, čemu u prilog govori i brojka od gotovo 200 sudionika svake godine kojima se pruži prilika za zaposlenjem u tvrtki L'Oréal.
Brandstorm zadatak
Ovogodišnji Brandstorm zadatak sastoji se od osmišljavanja profesionalnog salona budućnosti odnosno osmišljavanjem i povezivanjem novih usluga, digitalnih rješenja i povezanih tehnologija u frizerskom segmentu. BRAND AWARD nagradit će najinovativnije osmišljeno iskustvo s potpuno integriranom marketinškom strategijom usmjerenom na uspostavljanje snažnog, dugoročnog odnosa s krajnjim potrošačima i stručnjacima. TECH AWARD također će u najvećoj mjeri nagraditi najinovativnije iskustvo, s naglaskom na nove usluge za krajnje potrošače i stručnjake, izgrađeno na spojenim uređajima, strojevima, tehnologijama, softveru ili hardveru. Nagrada za društvenu odgovornost (CSR AWARD) bit će dodijeljena održivoj inovaciji koja u najvećoj mjeri doprinosi pozitivnom utjecaju L'Oréalovih aktivnosti na okoliš i društvo, koja pokaže razumijevanje cijelog lanca vrijednosti (od eko koncepcije do optimizacije opskrbnog lanca) i poštivanje biološke raznolikosti, uz podizanje svijesti potrošača o održivom životu.
Kome je namijenjen
Na Brandstormu 2018 mogu sudjelovati timovi studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji su stariji od 18 godina te imaju manje od dvije godine radnog staža, u što nisu uključena pripravništva, stipendije i ljetni poslovi.
Moraju biti oformljeni u timove po troje koji studiraju u istoj državi te se njihov sastav ne smije naknadno mijenjati nakon predaje pitcha (prezentacije ideje u tri slajda). Predani materijali moraju biti na engleskom jeziku, a projekti će u svakoj fazi moći osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30% ocjene, korisnost (useful) 30%, primjenjivost (feasible) 20% te mogućnost modifikacije (scalable) 20%. Ne mogu sudjelovati studenti koji su već sudjelovali na prethodnim Brandstorm natjecanjima.
Cilj natjecanja je pružiti studentima pedagoško i profesionalno iskustvo i priliku da budu inovativni u industriji ljepote. Ovaj projekt ima za cilj poboljšanje studentskih poduzetničkih vještina, kreativnosti i bolje poznavanje poslovanja grupe L'Oréal.
KLJUČNI DATUMI:
-
26. veljače 2018. – rok za prijavu na natjecanje
-
5. ožujka 2018. - rok za predaju projektne ideje
-
TBD. – objava finalista koji će sudjelovati na nacionalnom natjecanju (Hrvatska i Srbija)
-
28. ožujka 2018. – nacionalno natjecanje (Hrvatska i Srbija)
-
17. svibnja 2018. – svjetsko finale u Parizu
VIŠE INFORMACIJA I LINK NA PRIJAVU ZA NATJECANJE:
Vezane vijesti
-
Prijave za L'Oréal Brandstorm, najveće svjetsko studentsko natjecanje, traju još svega koji dan, do 20. veljače, i odvijaju se online putem
-
L'Oréal Brandstorm je svoje 25. godine održavanja u potpunosti unaprijedio dosadašnji koncept natjecanja, uz najveći novitet - ovogodišnje natjecanje sastoji se od brend i tehnološkog izazova
-
-
Business Plan Contest nastoji potaknuti mlade na poduzetničko razmišljanje te ulazak u poduzetničke vode
Izdvojeno
-
Film svi vjerojatno znate na pamet, ali evo deset stvari koje niste znali o ‘Sam u kući‘
-
Povodom blagdana Sv. Lucije najmanji bolesnici dobili su prigodne darove kako bi i oni osjetili radost predbožićnog ozračja.
-
-
Taksisti dobivaju svoju “osobne kartice”: Vrijediti će pet godina, provjeravati će se niz kriterija
Reci što misliš!