Događaji

Cessna

Teorija o rušenju Cessne

Teorija o rušenju Cessne

Prema nekim informacijama, pilot Cessne nije imao dozvolu za letenje na većoj visini

Dinko Vodanović, istražitelj za zrakoplovne nesreće pri Ministarstvu prometa, potvrdio je nagađanja da je u vrijeme preleta Cessne preko Velebita na snazi bila zabrana letenja na visini između 6.500 i 16.000 stopa.

 

Zabranu je izdalo Ministarstvo obrane. Nestala Cessna letjela je na visini od 5.500 stopa, no Vodanović nije htio odgovarati na upite zbog čega je ta zabrana bila na snazi. Nakon upozorenja kontrole leta, naglo je smanjio visinu na 5.500 stopa, upao u zračna strujanja i udario u velebitski vrhunac.

Prema Vodanovićevoj pretpostavki, pilot Cessne je na visini od 8.500 stopa minutu i 30 sekundi prije prelaska Vaganskog vrha bio upozoren na zabranu letenja na toj visini. Vodanović je napomenuo da ne može komentirati razloge zabrane leta na visini između 6.500 i 16.000 stopa.

Prema nekim informacijama, pilot Cessne nije imao dozvolu za letenje na većoj visini i upravo je iz tog razloga krenuo u Zadar, kako bi dozvolu obnovio.

Papiri koje su u nedjelju poslijepodne pronašli pripadnici interventne policije PU ličko-senjske nije plan leta, već dokument Zračne luke Zagreb koji svaki zrakoplov mora imati. Radi se o dokumentima koje ispunjava posada, no pronađeni dokumenti s formularima najvjerojatnije nisu bili ispunjeni. Papiri su nađeni na minski sumnjivom području, pa pretraživanje tog terena nije moguće.

Pročelnik Hrvatske gorske službe spašavanja Vinko Prizmić najavio je za danas pojačanu potragu helikopterima na Velebitu.

'Danas očekujemo razvedravanje (iznad Velebita) pa ćemo intenzivirati pretraživanje iz zraka s više helikoptera',
Dodao je kako su ekipe koje su jučer pretraživale Velebit i danas na terenu i nastavit će pretraživanje grebena Velebita za koji se vjeruje da se na njemu nalazi nestala Cessna.

 


Reci što misliš!