Događaji

Istraga

USKOK istražuje poslovni ugovor Službe 112 i Ericssona

USKOK istražuje poslovni ugovor Službe 112 i Ericssona

Da USKOK provodi istragu o nabavi telefonskih centrala DUZS-a u Splitu i Zagrebu, potvrdila nam je bivša glasnogovornica DUZS-a Tatjana Čumpek koju su djelatnici Odjela gospodarskog kriminaliteta prošloga tjedna pozvali na razgovor

Na koji je način Državna uprava za zaštitu i spašavanje sklopila ugovor izravnom pogodbom, bez javnog natječaja, s tvrtkom Ericsson Nikola Tesla o opremanju sustava 112 telefonskim centralama i je li sklapanju toga posla kumovala rodbinska veza pomoćnika ravnatelja DUZS-a Pave Britvića i njegove kćeri Vesne Britvić, inače menadžerice za prodaju u Ericssonu, pokazat će istraga koju je pokrenuo USKOK

Da USKOK provodi istragu o nabavi telefonskih centrala DUZS-a u Splitu i Zagrebu, potvrdila nam je bivša glasnogovornica DUZS-a Tatjana Čumpek koju su djelatnici Odjela gospodarskog kriminaliteta prošloga tjedna pozvali na razgovor, piše Slobodna Dalmacija

- Zanimala su ih moja saznanja oko natječaja. Očekivali su da ću im iznijeti neke nove detalje, ali ja sam im samo mogla priložiti novinski članak objavljen u Slobodnoj Dalmaciji prošle godine, u kojem su izneseni svi detalji o spornoj nabavci Ericssonovih telefonskih centrala - rekla je Tatjana Čumpek. DUZS je s tvrtkom Ericsson pokušao sklopiti ugovor u dva navrata.

Prvi se odnosio na posao opremanja centra 112 u Splitu, a drugi na nadogradnju i proširenje postojeće ICT infrastrukture za potrebe uspostave sustava žurnih poziva u Splitu i Zagrebu, vrijedan 7,4 milijuna kuna. Na sklapanje obaju ugovora, tvrtka Siemens uložila je žalbu Komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, koja je utvrdila niz nepravilnosti i poništila natječaje i odluku DUZS-a o odabiru Ericssona.

No, usprkos tome, DUZS je s Ericssonom ipak tajno sklopio ugovore izravnom pogodbom. Pouzdano doznajemo kako su sporne centrale radile samo nekoliko mjeseci, ali su, nakon nekoliko uzastopnih ispadanja sustava, djelatnici centra 112 odlučili "pospremiti" novu telefonsku centralu i u pogon ponovno vratiti staru, Panasonicovu centralu, na kojoj i danas rade.


Reci što misliš!