Događaji

Hrvatske autoceste

Bez natječaja došli do fotelja u HAC-u

Bez natječaja došli do fotelja u HAC-u

U posljednjih pet godina u HAC su primljeni poznati zadarski HDZ-ovci i bivši vodeći ljudi PU zadarske. Svi su zaposleni bez javnog natječaja, a dio njih i bez kvalifikacija

Članovi Uprave Hrvatskih autocesta, Ivica Mlinarević i Marijo Lovrinčević, više od pet godina ne plaćaju zagrebački prirez na dohodak od 18 posto jer imaju prijavljeno boravište i prebivalište u Splitu i Osijeku.

Izbjegavajući plaćanje prireza u Zagrebu, gdje su i zaposleni, Mlinarević i Lovrinčević u to su vrijeme, uz prosječne plaće od 20 tisuća kuna, stekli nezakonitu dobit veću od 60 tisuća kuna, piše Jutarnji list.

Da je neprijavljivanje boravka uobičajena praksa HAC-ovih dužnosnika, dokazuje i to što su Stjepan Klarić i Mladen Sjauš, direktori sektora održavanja i naplate cestarine, prijavili boravište u Županji, odnosno Benkovcu.

U razdoblju od pet godina, s prosječnom plaćom od 16 tisuća kuna, svaki od njih ilegalno je stekao približno 40 tisuća kuna. Sjauš je, inače po zanimanju veterinar i iz nekih HAC-ovih krugova često je prozivan za nestručnost. U menadžment javne tvrtke zaposlio se na preporuku ministra Božidara Kalmete.

Slično je i sa Svemirom Vrsaljkom, savjetnikom Uprave, koji je prijavljen u Benkovcu iako radi u Zagrebu.

U posljednjih pet godina u HAC su primljeni poznati zadarski HDZ-ovci i bivši vodeći ljudi PU zadarske. Svi su zaposleni bez javnog natječaja, a dio njih i bez kvalifikacija.

U HAC-u je 2004. zaposlena Silvana Šoša, nekad gradska vijećnica HDZ-a i predsjednica mladeži te stranke. Svemir Vrsaljko, savjetnik HAC-ove uprave za sigurnost koji se proslavio radnim vremenom od 64 sata u devet mjeseci bio je zapovjednik u specijalnoj policiji i načelnik PU zadarske. Smijenjen je 2004. Sada radi u HAC-u za plaću od 15.000 kuna. U HAC-u radi i Stanko Batur, bivši načelnik Odjela policije. Danas je u policijskoj mirovini, a u HAC-u radi i njegova supruga.

U HAC-u je i Neven Pavić, bivši glavni urednik Narodnog lista koji radi u Sektoru za održavanje. Postao je zanimljiv nakon afere "Kalmetin vozač" kad je uhićen njegov sin Marko. U HAC-u kažu da oni nisu dužni provoditi natječaje te da ničije kvalifikacije nisu sporne.


Reci što misliš!