Događaji

Minutaža

GfK: Bandić i SDP dobili najviše minuta na HTV-u

GfK: Bandić i SDP dobili najviše minuta na HTV-u

Od 1. do 8. studenog, pred sami službeni početak predsjedničke kampanje Milan Bandić i SDP su na Hrvatskoj televiziji dobili znatno više vremena u 'Dnevniku' i 'Otvorenom' od svih ostalih predsjedničkih kandidata i političkih stranaka

Nezavisni kandidat i njegova bivša stranka u prvom tjednu studenog dobili su najviše minuta u programu HTV-a. Iz istraživanja agencije GfK proizlazi da je Bandić samo u Dnevniku HTV-a dobio 1,6 milijuna kuna vrijedno vrijeme; Bandić je govorio ili se spominjao u 87 minuta programa u samo 15 dana

Od 1. do 8. studenog, pred sami službeni početak predsjedničke kampanje Milan Bandić i SDP su na Hrvatskoj televiziji dobili znatno više vremena u 'Dnevniku' i 'Otvorenom' od svih ostalih predsjedničkih kandidata i političkih stranaka, stoji u istraživanju koje je za HRT napravila agencija GfK.

Početkom studenog Bandić je tako zauzeo punih 30 posto prostora namijenjenog, tada još neslužbenim, predsjedničkim kandidatima i informativnim emisijama. Manje od polovice tog vremena dobili su Vesna Pusić i Nadan Vidošević (po 14,3 posto), a Andrija Hebrang i Ivo Josipović dobili su po 8,9 posto. Bandićeva apsolutna dominacija u 'Dnevniku' i 'Otvorenom' događala se u vrijeme njegovih najžešćih sukoba sa SDP-om, neposredno pred i nakon objave kandidature za predsjednika Republike i izbacivanje iz stranke.

No i SDP je, za razliku od svog kandidata Ive Josipovića, time dobio lavovski, iako možda neželjeni, dio informativnog kolača, na njih je potrošeno čak 39 posto vremena. Za usporedbu, u tom su tjednu cjelokupna Vlada (13 posto), predsjednik Stjepan Mesić (11 posto) i HDZ (5 posto) zajedno imali manju zastupljenost u vijestima od SDP-a.

Takav nerazmjer u tretmanu kandidata ponešto je ispravljen u tjednu od 8. do 15. listopada pa je prosječna zastupljenost predsjedničkih kandidata na HTV-u u prvoj polovici mjeseca, dakle prije početka službene kampanje, ipak nešto balansiranija. No Bandić je ipak ostao na vrhu po zastupljenosti. Iako je samo dvaput osobno gostovao na televiziji, ipak je bio prisutan u čak 87 minuta informativnog programa!

Dok se u tih 15 dana Bandić pojavljivao u više od 17 minuta 'Dnevnika', potpuno su ignorirani Boris Mikšić i Josip Jurjević, koji su dobili po četiri, odnosno pet sekundi! Bandiću se najviše približio Andrija Hebrang s nešto više od 12 minuta u 'Dnevniku', dok je, primjerice, Ivo Josipović, vodeći kandidat u svim anketama, dobio malo više od 10 minuta.

Da bi si osigurao toliku prisutnost u udarnom terminu 'Dnevnika' Bandić bi, pokazuju podaci iz istraživanja, morao platiti 1,6 milijuna kuna kada bi uopće mogao zakupiti toliko vremena u najgledanijem dijelu programa. Više od milijun kuna vrijedno vrijeme dobili su i Nadan Vidošević te Ivo Josipović, piše Večernji.hr.

Bandić je danas reagirao na rezultate ovog istraživanja ustvrdivši da su podaci nevjerodostojni te da su očito u njih uključeni i prilozi u kojima su protukandidati bili 'više zaokupljeni likom i djelom Milana Bandića, a manje svojim vlastitim programom'.


Reci što misliš!