Događaji

HAC

Skladgradnja bojila i tunele na autocesti A6

Skladgradnja bojila i tunele na autocesti A6

S obzirom na to da u Hrvatskoj postoji najmanje desetak tvrtki koje se bave bojenjem tunela, vrlo je zanimljivo da ličenje tunelskih cijevi najčešće dobiva imotska Skladgradnja

Skladgradnja nije samo HAC-u skupo naplaćivala bojenje tunela, zbog čega je dio bivšeg čelništva tog javnog poduzeća zajedno s direktorom te privatne tvrtke u pritvoru, nego je ličenje tunelskih cijevi skupo zaračunavala i tvrtki Autocesta Rijeka - Zagreb.

Unatoč cijeni od 65 kuna po metru četvornom, Skladgradnja u vlasništvu braće Žužul 2008. godine dobila je posao bojenja čak osam tunela sagrađenih u sklopu gradnje II. b faze autoceste Rijeka - Zagreb, potvrdili su za Večernji.hr u ARZ-u. Samo dvije godine prije tvrtka Orlekom bojenje tunela naplatila je 44,13 kuna po metru četvornom, piše Večernji.hr.

Obojila Skladgradnja:

1. Hrasten (bojila Skladgradnja, sagradila Hidroelektra Niskogradnja)
2. Tuhobić (bojila Skladgradnja, sagradila Hidroelektra Niskogradnja)
3. Sleme (bojila Skladgradnja, sagradio Viadukt)
4. Lučice (bojila Skladgradnja, sagradio Konstruktor)
5. Vršek (bojila Skladgradnja, sagradio Konstruktor)
6. Javorova kosa (bojila Skladgradnja, sagradio Konstruktor)
7. Pod Vugleš (bojila Skladgradnja, sagradio Konstruktor)
8. Sopač (bojila Skladgradnja, sagradio Viadukt)

 

 U Brezovica-gradnji, koja je prije Skladgradnje bojila tunele za Hrvatske autoceste, kažu kako taj posao nikad nisu naplatili više od 35 kuna po kvadratu. U tu je cijenu bilo uračunato i pranje tunela. Prije nego što je dio bivše uprave HAC-a završio u pritvoru, visoku cijenu bojenja Svetog Roka i Male Kapele pravdali su kvalitetnijom bojom i većom količinom raznih radova koje je Skladgradnja još obavila u tim tunelima.

U Brezovica-gradnji pak kažu kako je Skladgradnja fakturirala zasebno pranje tunela, zasebno bojenje tunela itd. iako je to sve trebalo biti odrađeno za istu cijenu.

Na autocesti Rijeka - Zagreb kojom upravlja istoimena tvrtka za bojenje spomenutih tunela nisu se raspisivali zasebni natječaji nego su izvođači radova angažirali kooperante. Međutim, indikativno je da su graditelji za osam od devet tunela angažirali baš Skladgradnju.

Mijat Stanić, čelnik Nezavisnog cestarskog sindikata koji je DORH-u kazneno prijavio skupo bojenje Svetog Roka i Male Kapele, kaže kako su očito postojale 'intervencije nekog moćnog tko je sugerirao da se baš toj tvrtki dodijele ti poslovi'.

S obzirom na to da u Hrvatskoj postoji najmanje desetak tvrtki koje se bave bojenjem tunela, vrlo je zanimljivo da ličenje tunelskih cijevi najčešće dobiva imotska Skladgradnja, koja se do lani nije ni pojavljivala kao samostalni izvođač radova, nego isključivo kao podizvođač.

 


Reci što misliš!