Događaji

Razbacivanje

HŽ: Oprema vrijedna 400 milijuna eura trune u skladištu

HŽ: Oprema vrijedna 400 milijuna eura trune u skladištu

Potvrdio je to Sindikat željezničara, koji je na tu činjenicu upozorio svega pet dana prije posljednje u nizu željezničkih nesreća, one na Glavnom kolodvoru u Zagrebu

Hrvatske željeznice su još prije 2005. godine nabavile sigurnosnu opremu vrijednu 400 milijuna eura, ali ona nikad nije ugrađena u vlakove, pruge i na prijelaze, već uređaji trunu u skladištu u Kninu.

Potvrdio je to Sindikat željezničara, koji je na tu činjenicu upozorio svega pet dana prije posljednje u nizu željezničkih nesreća, one na Glavnom kolodvoru u Zagrebu.

Tome je tako jer zbog sumnji u zakonitost nabave te opreme, na osnovi anonimne prijave, policijski službenici Odjela gospodarskog kriminaliteta već pet godina provode istragu u HŽ-ovoj podružnici HŽ Infrastruktura. Kako piše Jutarnji list, navodno je HŽ Infrastruktura od Alcatela, Končara i Bombardiera za 400 milijuna eura kupila razne sigurnosne uređaje bez potrebne dokumentacije. Uređaji su prvenstveno nabavljeni za potrebu modernizacije pruge Oštarije - Knin - Split i Ploče - Metković - državna granica.

"Oprema je uskladištena u zatvorenim skladištima. Predviđeni rok eksploatacije te opreme je minimalno 20 godina nakon ugradnje", izvijestili su iz HŽ-a koji opremu ne smije koristiti do završetka istrage.

Sindikat željezničara Hrvatske: Stariji željezničari sjećaju se i gorih zima, ali nitko ne pamti ovakav nered, ovakvu lošu organizaciju

"Čine se da ove godine pada nekakav čudan snijeg koji ulazi u motore lokomotiva i zbog njega se lokomotive kvare, pa ulazi u skretnice, pa vlakovi stoje po kolodvorima. Takav snijeg do sada nikada nije padao pa vjerojatno krivnju za ovakvo stanje ima globalno zatopljenje. Stariji željezničari sjećaju se i gorih zima, ali nitko ne pamti ovakav nered, ovakvu lošu organizaciju, ovako malo željezničara koji se brinu da promet funkcionira u zimskim uvjetima", objavio je Sindikat željezničara Hrvatske na svojim stranicama.

"Godine neulaganja, smanjivanja broja radnika uzimaju svoj danak uzalud naša upozorenja da ovako više ne ide, očito se mora desiti nešto loše pa da se stvari promjene. Nema kvalitetne željeznice bez ulaganja, nema funkcionalnosti bez radnika, tako jasno i tako vidljivo da se pitamo dali nas vode slijepci koji to ne vide", dodaju iz Sindikata željezničara Hrvatske.


Reci što misliš!