Događaji

Pomoć na moru

Nova nautička sezona donosi nove poteškoće na moru

Nova nautička sezona donosi nove poteškoće na moru

Zadarska baza Emergensea lani je odradila preko 80 intervencija. Prazan spremnik goriva, prazan akumulator i slične poteškoće bili su najčešći problemi nautičara s kojima su se susretali, no bilo je i ozbiljnih slučajeva s velikom materijalnom štetom

Kao i svakoga ljeta pred nama je vrijeme užurbanog brodskog prometa. Što zbog vremenskih nepogoda, što zbog nesmotrenosti nevještih skipera i ovoga ljeta može se očekivati da će biti posla za službe traganja i spašavanja. Zadarska tvrtka Alimar, jedna je od samo dvije tvrtke u Hrvatskoj koja sa svojim partnerima komercijalno pruža pomoć i dostavu na moru.

Ideja o hrvatskoj mreži pomoći i dostave na moru, Emergensea, zaživjela je 2008. godine, lani je obuhvatila devet baza uzduž Jadrana i počela funkcionirati u punom smislu. Zajedno sa svojim partnerima zadarski je Alimar za ovu nautičku sezonu broj baza proširio na 13 i posluje sada na području od Poreča do Dubrovnika. Potpisali su nekoliko važnih ugovora s više osiguravajućih kuća i čarter flota, te sa HAK-om.

Zadarska baza Emergensea lani je odradila preko 80 intervencija. Prazan spremnik goriva, prazan akumulator i slične poteškoće bili su najčešći problemi nautičara s kojima su se susretali, no bilo je i ozbiljnih slučajeva s velikom materijalnom štetom, javlja Radio Zadar .

Ljudi od mora svake se sezone iznova ne mogu načuditi u što su se sve neuki pomorci početnici spremni upustiti. Valja se nadati da će ih upozorenja na koja nailaze na svakom koraku ipak motivirati da ili pripaze kad i gdje plove, gdje i kako se sidre ili da unajme skipera.

Drago Dešpalj. vlasnik Alimara, o novim ugovorima:

.. i o jednom od težih lanjskih slučajeva:

 


Reci što misliš!