Slaba potražnja
Iznajmljivači apartmana bore se za svakog gosta
Iako je ponuda nekretnina za najam u turizmu u skladu s prošlogodišnjom, uočeno je da je potražnja za istima u padu
Potražnja za najmom nekretnina na Jadranu ove godine je u padu u odnosu na lani, pokazuje analiza koju je proveo Oglasnik.hr. Kako bi potaknuli potražnju, iznajmljivači više ulažu u vlastitu promociju, a korisnici detaljnije analiziraju ponudu tražeći povoljnije cijene.
Prema podacima sa stranice Oglasnik.hr, period od početka svibnja do sredine kolovoza vrijeme je kada uobičajeno jača interes za ponudu turističkih kapaciteta u Hrvatskoj i kada većina građana rezervira kuće, apartmane ili sobe koje će koristiti tijekom godišnjih odmora.
Iako je ponuda nekretnina za najam u turizmu u skladu s prošlogodišnjom, uočeno je da je potražnja za istima u padu. U proteklih dva i pol mjeseca, od početka svibnja na stranicama Oglasnika zamijećen je pad potražnje za pet do deset posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Također, primijećeno je da se korisnici duže zadržavaju na stranicama, čemu bi razlog mogla biti detaljnija analiza ponude, pri čemu je najvažnija njihova cijena.
Ponuđači turističkih kapaciteta aktivno su se uključili i ulažu u vlastitu promociju. Na stranicama Oglasnik.hr i Nekretnine.net je zamijećen trend rasta komercijalnih oglasa, odnosno izdvojenih oglasa kojima oglašivači turističkih kapaciteta dodatno izdvajaju svoju ponudu. Najviše se turističkih objekata nudi u Dalmaciji, pa u Istri i Kvarneru, a najzastupljeniji objekti su apartmani.
Kriza koja već drugo ljeto negativno utječe na standard hrvatskih građana, utječe i na tržište turističkih nekretnina u najmu. Tome svakako i ne pomaže pretjerano poskupljenja cijena u maloprodaji i uslužnim djelatnostima na moru koji se ovih dana spominju u vijestima. Ako ovome pridodamo i loše vrijeme tijekom lipnja, nije ni čudno da su iznajmljivači turističkih objekata aktivno krenuli u bitku za svakog gosta. Zbog svega navedenog, ostaje nada u postsezonski turizam tijekom rujna, kada bi oglašivači trebali prilagoditi cijene onim socijalno osjetljivijima.
Vezane vijesti
-
Jadran se prilično ispraznio u odnosu na ljeto kad je u Hrvatskoj dnevno bilo i po milijun gostiju, ali na obali ih je još oko 280.000, piše u subotu Večernji list.
-
Premijer Andrej Plenković poručio je u četvrtak, nakon što je na novoj karti ECDC-a hrvatska obala ostala u narančastom, da su strani turisti prepoznali Hrvatsku kao sigurnu destinaciju pa bi mogli premašiti 70 posto turističkih rezultata iz pretkrizne 2019.
-
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac u subotu je u Poreču posjetila stipendiste čije stipendiranje to ministarstvo sufinancira kroz Program poticanja obrazovanja kadrova u ugostiteljstvu i turizmu "Stipendije“ upozorivši da se turistički sektor suočava s nedostatkom radne snage.
-
Ministar gospodarstva i održivog razvoja Tomislav Ćorić izjavio je u četvrtak da u Vladi očekuju da će se ostvariti projekcije gospodarskog rasta većeg od pet posto u 2021. godini, a uslijed i rezultata turističke sezone u srpnju i dosadašnjem dijelu kolovoza.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!