Događaji

Slaba potražnja

Iznajmljivači apartmana bore se za svakog gosta

Iznajmljivači apartmana bore se za svakog gosta

Iako je ponuda nekretnina za najam u turizmu u skladu s prošlogodišnjom, uočeno je da je potražnja za istima u padu

Potražnja za najmom nekretnina na Jadranu ove godine je u padu u odnosu na lani, pokazuje analiza koju je proveo Oglasnik.hr. Kako bi potaknuli potražnju, iznajmljivači više ulažu u vlastitu promociju, a korisnici detaljnije analiziraju ponudu tražeći povoljnije cijene.

Prema podacima sa stranice Oglasnik.hr, period od početka svibnja do sredine kolovoza vrijeme je kada uobičajeno jača interes za ponudu turističkih kapaciteta u Hrvatskoj i kada većina građana rezervira kuće, apartmane ili sobe koje će koristiti tijekom godišnjih odmora.

Iako je ponuda nekretnina za najam u turizmu u skladu s prošlogodišnjom, uočeno je da je potražnja za istima u padu. U proteklih dva i pol mjeseca, od početka svibnja na stranicama Oglasnika zamijećen je pad potražnje za pet do deset posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Također, primijećeno je da se korisnici duže zadržavaju na stranicama, čemu bi razlog mogla biti detaljnija analiza ponude, pri čemu je najvažnija njihova cijena.

Ponuđači turističkih kapaciteta aktivno su se uključili i ulažu u vlastitu promociju. Na stranicama Oglasnik.hr i Nekretnine.net je zamijećen trend rasta komercijalnih oglasa, odnosno izdvojenih oglasa kojima oglašivači turističkih kapaciteta dodatno izdvajaju svoju ponudu. Najviše se turističkih objekata nudi u Dalmaciji, pa u Istri i Kvarneru, a najzastupljeniji objekti su apartmani.

Kriza koja već drugo ljeto negativno utječe na standard hrvatskih građana, utječe i na tržište turističkih nekretnina u najmu. Tome svakako i ne pomaže pretjerano poskupljenja cijena u maloprodaji i uslužnim djelatnostima na moru koji se ovih dana spominju u vijestima. Ako ovome pridodamo i loše vrijeme tijekom lipnja, nije ni čudno da su iznajmljivači turističkih objekata aktivno krenuli u bitku za svakog gosta. Zbog svega navedenog, ostaje nada u postsezonski turizam tijekom rujna, kada bi oglašivači trebali prilagoditi cijene onim socijalno osjetljivijima.


Reci što misliš!