Događaji

Otpuštanja radnika

Po naputku premijerke otkaze dobilo oko 4 tisuće ljudi iz državnih tvrtki

Po naputku premijerke otkaze dobilo oko 4 tisuće ljudi iz državnih tvrtki

U ACI je gotovo sve spremno za dvadesetak otkaza, a smanjen je i trošak plaća pa je prosječna neto plaća u prvom tromjesečju ove godine bila 5.750 kuna, dok je lani iznosila 6.071,73 kune

Većina javnih tvrtki i onih koji su u većinskom vlasništvu države pripremaju ovih dana plan otpuštanja pet posto radnika što je i preporuka Vlade Jadranke Kosor te jedna od bitnih točaka plana gospodarskog oporavka Hrvatske.

Tako je, kako piše Novi list , HEP od početka godine smanjio broj zaposlenih za 217, a najavljuju da je cilj da u HEP-u ukupno radi 1.360 ljudi, što znači da će u sljedećih 12 mjeseci iz HEP-a otići još 510 radnika. Troškovi zbrinjavanja iznose oko 150 milijuna kuna.

Iz HŽ-a najmanje 1000, ACI-ja 20, a iz CO-a 200 zaposlenih

Hrvatske željeznice također su pri kraju svog programa zbrinjavanja "viška" radnika, a za sada je poznat podatak da je zaprimljeno oko 1.000 zahtjeva radnika iz pet matičnih društva i 14 ovisnih društava koji su se dobrovoljno izjasnili da bi željeli otići iz sustava uz poticajne otpremnine. U ACI je gotovo sve spremno za dvadesetak otkaza, a smanjen je i trošak plaća pa je prosječna neto plaća u prvom tromjesečju ove godine bila 5.750 kuna, dok je lani iznosila 6.071,73 kune, donosi Novi List.

U Croatia osiguranju, već je službeno donesen plan o smanjenju broja zaposlenih za pet posto, što je oko 200 ljudi. U Hrvatskoj pošti su smanjenje broja zaposlenih odradili već u prošloj godini pa je broj radnika sa 12,5 tisuća pao na 10.480, a uz to je dvije tisuće djelatnika iz administracije prebačeno u operativni dio poslovanja, piše Novi list.

Kosor i Sanader nabili troškove za plaće za gotovo 8 milijardi kuna!

Podsjetimo, Kosor je u svom gospodarskom programu najavila smanjenje broja zaposlenih u javnoj upravi kojih bi do isteka 2010. godine trebalo biti manje za 5 posto, no još uvijek nije poznato po kojim kriterijima posebice ako se zna da još uvijek ne postoji registar javnih i državnih službenika zbog čega je u kolovozu osnovno novo Ministarstvo uprave.


Reci što misliš!