Događaji

Prijevara potrošača?

Billine sličice na Državnom inspektoratu

Billine sličice na Državnom inspektoratu

U Savjetovališta za zaštitu potrošača ocjenjuju da se radi o prijevari potrošača

U četvrtak ujutro 30-ak Puljana čekalo je pred Billom kako bi za ispunjeni album sličica "Životinjski rekordi" dobili, kao što im je na propagandnom letku ove trgovačke kuće obećavano, 200 kuna poklon-bona. Mnogi su i ovaj put ostali razočarani jer nagradu nisu dobili svi, već, kako je to naknadno odlučeno, samo 200 najbržih u Hrvatskoj, piše danas.net.hr

Bez 200 obećanih kuna, među ostalima, ostala je i gospođa koja je s popunjenim albumom ispred dućana svoj red čekala od pet ujutro. Bez nagrade je ostala tik pred blagajnom, kada je već gotovo bila na redu. Prevareni su se ovaj put obratili i Društvu za zaštitu potrošača, ali i Državnom inspektoratu, piše Glas Istre.

Stiglo je i pojašnjenje iz Bille koja je organizirala nagradnu igru za sve kupce u trajanju od 13. listopada do 30. studenog tijekom koje za svakih potrošenih 49,99 kuna dobivaju besplatni paketić sličica za ispunjavanje albuma "Životinjski rekordi". Vrećice sličica šalju se u Billu i ulaze u nagradno izvlačenje koje će se održati 5. prosinca za glavne nagrade.

No, problem je nastao kod tjednog nagrađivanja. "Kao dodatnu pogodnost kupcima osmislili smo tjedno nagrađivanje prvih 200 ispunjenih albuma, koje se odvija četvrtkom u svim supermarketima u Hrvatskoj. Budući da je došlo do promjene broja dodatnih nagrada, kuponom od 200 kuna bit će nagrađeno sveukupno tisuću kupaca, a mnogi nisu registrirali naše obavijesti o promjenama objavljene u promidžbenim lecima i na našoj web stranici, što je rezultiralo njihovim nezadovoljstvom", navodi Aleksandra Šobat iz Billinog marketinga.

U Savjetovališta za zaštitu potrošača ocjenjuju da se radi o prijevari potrošača. Hana Jurić, voditeljica Savjetovališta za zaštitu potrošača, potvrdila je da im je jedan od sudionika Billine nagradne igre dostavio na znanje prijavu koju su uputili inspekciji i Upravi Bille.

"Mi smo provjerili s Ministarstvom financija opće uvjete te nagradne igre i u njima doista ništa ne piše o albumima sa sličicama. Na žalost, mi nemamo nikakve ingerencije, već je sve dalje u nadležnosti Ministarstva financija koje je zaduženo za organiziranje i nadgledanje provedbe nagradnih igara. No, letak imamo i mi i činjenica je da se radi o prijevari potrošača, konkretno o povredi Zakona o obveznim odnosima", ustvrdila je Jurić.

danas.net.hr/eZd


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.