Događaji

Konferencija o digitalnom turizmu

Zadar DigIT: Ususret dobu digitalnog turizma

 Zadar DigIT: Ususret dobu digitalnog turizma

Na konferenciji će se održati 12 predavanja, četiri radionice i dva panela, a jedan od predavača je i Nikola Vrdoljak, bivši direktor inovacija u Digitelu

U Zadru se od 14. do 16. studenog održava prva hrvatska konferencija o digitalnom turizmu, Zadar DigIT.

Na konferenciji će se okupiti mnogi domaći i strani stručnjaci s područja turizma i komunikacije koji će ponuditi odgovore na pitanja kako iskoristiti mogućnosti naprednih tehnologija, online marketinga, interneta i digitalnih medija, s ciljem unapređivanja i razvijanja turističke ponude.

Na konferenciji će se održati 12 predavanja, četiri radionice i dva panela, a jedan od predavača je i Nikola Vrdoljak, bivši direktor inovacija u Digitelu, a trenutni direktor Gingerneta i Weekend Media Festivala. Gingernet je komunikacijska agencija nove generacije, posvećena stvaranju marketinških rješenja u digitalnom dobu, koja se nametnula kao jedna od vodećih digitalnih agencija na hrvatskom tržištu. Nikola Vrdoljak održat će predavanje na temu ‘Inovativni business modeli u (digitalnom) turizmu'.

Kao uvod u program Mlade nade, predstaviti će se suosnivač i direktor tvrtke Implementacija snova, Andrija Frinčić. Implementacija snova osnovana je prije nepunih godinu dana, s ciljem razvijanja vlastitih web i mobilnih aplikacija, ali i da svoje znanje i usluge ponudi klijentima. Tvrtka se u svom radu fokusirala na razvoj aplikacija za ugostiteljstvo i turizam te će u sklopu Zadar DigIT konferencije predstaviti svoju aplikaciju DaShef - digitalni menu za restorane, barove i hotele.

Iz digitalne agencije Neuralab predavanje će održati Nela Fegić na temu ‘Swimming from on-line to on-shore', odnosno kako digitalnim marketingom Internet surfere pretvoriti u turiste, a kratki intervju sa osnivačem i direktorom Neuralaba, Krešimirom Končićem, dobar je uvod u temu zašto je spoj digitalnog marketinga i turizma sve važniji i kako domaće tržište reagira na to.

Hrvatska gospodarska komora prepoznala je važnost ovog događaja te je i službeno postala pokroviteljom Zadar DigIT-a. Ovo je pokroviteljstvo još jedan siguran znak kako je nužno da se svi turistički djelatnici osnaže u upotrebi i promoviranju novih i inovativnih markentinških alata i znanja.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.