Događaji

Nacionalna kampanja o medijskoj pismenosti ‘Birajmo što gledamo‘

Nacionalna kampanja o medijskoj pismenosti ‘Birajmo što gledamo‘

Uskoro počinje nacionalna kampanja o medijskoj pismenosti "Birajmo što gledamo", čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjivanja roditelja, skrbnika I djece, kao i o važnosti odabira medijskih sadržaja za djecu, kazala je predstojnica UNICEF-ova ureda u Hrvatskoj Valentina Otmačić.

 

"Kampanju smo osmislili na rezultatima istraživanja koje smo proveli zajedno, koje nam je pokazalo da ima puno izazova u praćenju medijskih i televizijskih sadržaja od strane djece. Televizija može i pozitivno i negativno utjecati na razvoj djece. Nije nam cilj da djeca ne gledaju televiziju nego da ju gledaju kvalitetno i da zapravo praćenje sadržaja kvalitetno utječe na njihov razvoj. Djeca vrlo male dobi često sama gledaju televiziju, često i u kasnim satima, sve nam je to pokazalo istraživanje. Roditelje trebamo osnažiti. Ne želimo ih kritizirati, prozivati, želimo im naprosto ukazati na to koliko je važno da oni sa svojom djecom razvijaju kritičko promišljanje medijskih sadržaja", rekla je Otmačić.

Prema podacima Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a iz listopada 2014., djeca gledaju televiziju oko tri sata dnevno, a gotovo polovicu vremena pred televizorom provode bez prisutnosti odrasle osobe. Član Vijeća agencije za elektroničke medije Robert Tomljenović najavio je važan dio kampanje.

"Vrhunac kampanje, donsono cijelog projekta, početkom sljedeće godine. Agencija za elektroničke medije donijet će preporuke za sigurno korištenje elektroničkih medija koje bi trebale biti neka pomoć, što medijskim djelatnicima i urednicima kako što bolje birati sadržaj i kategorizirati ga te pomoći roditeljima kako birati sadržaj i koji su sadržaji pogodni za koju dob djeteta", rekao je Tomljenović.

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.