Crna Kronika

Zrakoplovna nesreća

U zrakoplovnoj nesreći poginuo najpoznatiji hrvatski instruktor letenja

U zrakoplovnoj nesreći poginuo najpoznatiji hrvatski instruktor letenja

Prema navodima slovačkih medija, očevici tvrde da se letjelica zapalila u zraku, a potom silovito udarila o tlo

U ponedjeljak oko 9.27 sati kilometar od zračne luke u Bratislavi pao je avion. Riječ je o zrakoplovu Cessna T 300 u vlasništvu tvrtke Getro d.o.o. Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka potvrdilo je da su prilikom pada poginuli pilot (53), mehaničar (35) i učenik (19). Na mjesto nesreće krenuli su hrvatski istražitelji, piše 24sata.hr .

Prema prvim neslužbenim informacijama pilot je bio Stjepan Željko Fekonja, mehaničar Dragutin Šanjek, a učenik Stjepan Sokser.

Zrakoplov je poletio iz Zagreba kako bi mehaničari u Bratislavi obavili servis. Pretpostavlja se da su pokušali sletjeti u obližnju zračnu luku.

- Na mjestu pada pronašli smo sva tri tijela - rekao je slovački policijski službenik Pavol Brath. Prema navodima slovačkih medija, očevici tvrde da se letjelica zapalila u zraku, a potom silovito udarila o tlo. Pretpostavke su i da se avion zapalio tek nakon pada. Kako ovaj tip aviona nema crnu kutiju, istraga bi mogla potrajati nekoliko mjeseci. U Getrou d.o.o. nisu željeli komentirati slučaj. Spasilačke ekipe zbog jake magle nisu odmah mogle doći do mjesta udara. Dijelovi zrakoplova razasuti su po livadi, a stručnjaci pokušavaju utvrditi uzroke pada.

- Tijela poginulih su na obdukciji u Bratislavi. To bi moglo potrajati nekoliko dana, a zatim ćemo organizirati prijevoz posmrtnih ostataka u Hrvatsku. Naši diplomati u Bratislavi surađuju sa slovačkim službama, koje još utvrđuju okolnosti nesreće - rekao predstavnik Ministarstva.

Stjepan Željko Fekonja (53), pilot zrakoplova koji se srušio, bio je dopredsjednik Aerokluba Krapina, koji je prijavljen na njegovoj kućnoj adresi. Učio je mlade pilote letenju, koji bi nakon završetka školovanja stjecali uvjete i pravo polaganja ispita za dobivanje privatne pilotske dozvole, kako bi mogli nekomercijalno letjeti u Republici Hrvatskoj i inozemstvu.


Reci što misliš!