zarađuju masno!

Forbes objavio listu najuspješnijih influencera i youtubera 2024.

AP

Procjenjuje se da industrija influencera danas vrijedi 250 milijardi dolara, a Goldman Sachs predviđa da će ta brojka narasti na gotovo 500 milijardi dolara do 2027. godine.

Forbes je objavio listu najboljih kreatora sadržaja na
društvenim mrežama i YouTubeu za 2024. godinu. 

Procjenjuje se da industrija influencera danas vrijedi 250
milijardi dolara, a Goldman Sachs predviđa da će ta brojka
narasti na gotovo 500 milijardi dolara do 2027. godine.

Na listi se nalazi 50 najuspješnijih kreatora koji su, svi skupa,
u posljednjih 12 mjeseci zaradili 720 milijuna dolara, što je
skok od 20 milijuna dolara u usporedbi s istom listom lani. “Od
prošle godine, Forbesovi top kreatori dodali su više od 100
milijuna pratitelja svom ukupnom broju – sada se mogu pohvaliti s
više od 2.7 milijardi pratitelja na YouTubeu, TikToku i
Instagramu”, piše magazin.

Kako bi rangirao svjetske kreatore, Forbes je skupio
podatke o procijenjenoj bruto zaradi, broju pratitelja, stopama
angažmana i poduzetničkim aktivnostima tisuća internetskih
ličnosti uz pomoć marketinške tvrtke Influential. Ovo je, prema
tom izračunu, najboljih deset:

10. Khaby Lame

Zarada: 20 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 255 milijuna
Angažman: 0.25%
Uspjeh u poduzetništvu: 3

Zovu ga Charliejem Chaplinom digitalnih medija. Najpraćenija je
osoba na TikToku s ukupno 163 milijuna pratitelja te ukupno 2.5
milijardi lajkova. Ima unosne ugovore s brendovima Hugo
Boss, Fortnight i Sony Pictures. Sklopio je ugovor s
maloprodajnim američkim divom Walmartom. Živi u Italiji, a
jednostavnije ga poznajete kao “onog tipa koji samo sliježe
ramenima u kameru, bez riječi”.

9. Rhett i Link

Zarada: 36 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 14.3 milijuna
Angažman: 0.25%
Uspjeh u poduzetništvu: 4

Osnivači brenda Mythical YouTube pretvorili su svoj komični kanal
u multimedijsko carstvo. Njihovu emisiju Good Mythical Morning
prati 19 milijuna pretplatnika, dok kulinarski show Mythical
Kitchen ima 3.9 milijuna pratitelja. Prodaju brendiranu odjeću i
dodatke, imaju podcast, nastupaju diljem SAD-a te
kroz Mythical Ventures ulažu u kreatore koji tek postaju
uspješni.

8. Alex Cooper

Zarada: 22 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 5.7 milijuna
Angažman: 6.5%
Uspjeh u poduzetništvu: 4

Svoj podcast Call Her Daddy pretvorila je u medijskog
giganta. U jesen 2024. potpisala je sa SiriusXM-om ugovor
vrijedan 125 milijuna dolara za svoju mrežu emisija koje vode
razni kreatori na SiriusXM. Podcasti uključuju Hot
Mess Alix Earle (#30 na listi), Pretty
Lonesome Madeline Argy, Boyfriend Material Harryja
Jowseyja i In Your Dreams Owena Thielea. Ugovor stupa
na snagu 2025., čime će zamijeniti ugovor od 60 milijuna dolara
koji je dosad imala sa Spotifyem.

Nedavno je ugostila i kandidatkinju za američku predsjednicu
Kamalu Harris.

7. Mark Rober

Zarada: 25 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 61.9 milijuna
Angažman: 2.09%
Uspjeh u poduzetništvu: 3

Bivši NASA-in inženjer koji je postao kreator sadržaja gotovo je
udvostručio svoju bazu pretplatnika na YouTubeu 2024., s 30
milijuna pretplatnika na više od 57 milijuna. Snima razne
znanstvene eksperimente. Roberova tvrtka, Crunch Labs,
dodatno unovčava obrazovni kut prodajom pretplatničkih kutija s
temom STEM-a djeci i, od travnja, linijom proizvoda namijenjenoj
tinejdžerima i odraslima.

Ušao je u partnerstvo s organizacijom FIRST i zakladom Google.org
kako bi znanost učinio dostupnijom u izoliranijim zajednicama.

6. Dixie D’Amelio

Zarada: 14.60 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 87 milijuna
Angažman: 1.88%
Uspjeh u poduzetništvu: 4

Dixie D’Amelio možda ne objavljuje ​​tako često kao prije
nekoliko godina (kada ju je Forbes proglasio drugom
najuspješnijom na TikToku), ali je relevantnija nego ikad.
Iskoristivši početnu slavu svoje sestre Charli (#4 na ovom
popisu) na društvenim mrežama, Dixie se bacila u modni sadržaj.

Njena partnerstva uključuju Chopard, Ferragamo, Louis Vuitton i
Valentino. Sa sestrom razvija obiteljsku liniju obuće D’Amelio
Footwear. Bavi se i glazbom – njen singl Be Happy ima
više od 100 milijuna slušanja na Spotifyu.

5. Blizanci Stokes

Zarada: 20 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 113.7 milijuna
Angažman: 3.09%
Uspjeh u poduzetništvu: 3

Jednojajčani blizanci Alex i Alan Stokes vode jedan od najbrže
rastućih YouTube kanala, Stokes Twins. Imaju više od 100 milijuna
pratitelja na TikToku, Instagramu i YouTubeu. Tijekom posljednjih
12 mjeseci njihove objave privukle su više od 4 milijarde
pregleda. Čini se da njihovo vrijeme tek dolazi.

4. Charli D’Amelio

Zarada: 23.50 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 213.5 milijuna
Angažman: 0.27%
Uspjeh u poduzetništvu: 4

Charli D’Amelio je sa samo 18 godina bila tiktokerica s najvećom
zaradom. Te 2021. godine ona je – samo plesala pred kamerama.
Nekoliko godina i tisuću imitatora kasnije, D’Amelio je ostala
među najpraćenijim ljudima na TikToku. S gore spomenutom sestrom
pokrenula je liniju obuće, postala je i glumica u mjuziklima i
čini se da je nezaustavljiva.

3. Matt Rife

Zarada: 50 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 30.4 milijuna
Angažman: 3%
Uspjeh u poduzetništvu: 3

Komičar Matt Rife iskoristio je svoju digitalnu popularnost kako
bi zaradio i na stvarnim nastupima. Stand-up komičar, koji je
2022. godine postao viralan na TikToku, zaradio je desetke
milijuna ove godine rasprodavši live nastupe (kojih održava oko
30 mjesečno).

Na Netflixu glumi u dva komičarska specijala. Natural Selection i
Lucid. U prosincu Rife planira objaviti memoare pod
naslovom Your Mom’s Gonna Love Me.

2. Dhar Mann

Zarada: 45 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 120 milijuna
Angažman: 0.33%
Uspjeh u poduzetništvu: 4

Zlostavljanje, rasizam, nejednakost – to su teme kojima se bave
Dhar Mann i njegov tim od više od 150 ljudi. Njegov YouTube kanal
ima 23 milijuna pretplatnika. “Cilj je od početka bio pomoći
ljudima koji prolaze kroz teška razdoblja u životu. Teška vremena
kroz koja sam i ja prošao”, rekao je.

Tijekom prošle godine zaradio je 45 milijuna dolara putem Google
Adsensa i partnerstava s brendovima, uključujući WhatsApp,
Universal i SocialPoint. Mann također vodi marketinšku agenciju
(5th Quarter Agency) i kozmetički brend (LiveGlam).

1. MrBeast

Zarada: 85 milijuna dolara
Ukupan broj followera: 503 milijuna
Angažman: 2.38%
Uspjeh u poduzetništvu: 4

Mr Beast ima više od 500 milijuna pratitelja na društvenim
mrežama, što ga čini najpraćenijim kreatorom na svijetu. Pravim
imenom Jimmy Donaldson ima više od 320 milijuna pretplatnika na
svom glavnom YouTube kanalu i gotovo 9 milijardi pregleda samo
tijekom prošle godine.

Sve to zahvaljujući videozapisima koji prikazuju ekstremne
vratolomije (preživljavanje u špilji tjedan dana) i razne izazove
(provođenje 100 dana u bunkeru za osvajanje 500.000 dolara).

Donaldsonova ogromna popularnost pokrenula je uspješne linije
potrošačkih proizvoda od odjeće do njegovih Feastable čokoladica.
Oko njega se vežu i kontroverze. U rujnu su natjecatelji njegovog
nadolazećeg Amazon showa, Beast Games,
tužili Donaldsonovu producentsku tvrtku zbog nesigurnih
uvjeta na setu. Tužbu nije komentirao.

Početkom godine jedan od takvih videa snimao je i u
Hrvatskoj. Natjecatelji su se kod Dubrovnika tad otrovali
nečistom vodom.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail desk@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest