
Ogorčeni građanin prijavio je postupak jednog trgovačkog lanca i optužio da se radi o prevari kupaca kroz različito iskazivanje cijena na artiklu, odnosno, na računu.
“Bio sam u Studencu u Omišu i htio kupiti maramice čija je cijena
na polici bila 3,65 eura, a kad sam došao na blagajnu, njihova
cijena je zapravo bila 4,22 eura što je gotovo 60 centi više.
Ustanovio sam da nas kupce varaju”, požalio se Slobodnoj Dalmaciji i nastavio:
“Bio sam kod radnice i to prigovorio, a kao odgovor sam dobio da
one ne stignu promijeniti na vrijeme cijene. Po mom mišljenju, to
nikako nije korektno prema nama kupcima koje se na ovaj način
vara.”
Oko cijelog su se slučaja oglasili iz Studenca.
“Ispričavamo se kupcu koji je doživio neugodnost u našoj
prodavaonici u Omišu. Prilikom pripreme novih tjednih akcija,
cijene artikala mijenjaju se u centralnom informacijskom sustavu
koji je povezan s blagajnama u prodavaonicama pa se može se
dogoditi da zbog povećanog obujma posla tijekom ljetne sezone
djelatnici još nisu stigli korigirati sve cijene
artikala na samim policama. Vjerujemo da se to dogodilo i u
ovom slučaju”, poručili su i dodali:
“Žurno ćemo otkloniti nepravilnosti, a sve kupce kojima je na
blagajni iskazana veća cijena nego na policama pozivamo da se
jave u prodavaonicu gdje će im biti vraćena razlika u novcu.
Zahvaljujemo kupcima na razumijevanju te ih pozivamo da nam se
izravno obrate na adresu studenac@studenac.hr ako
primijete bilo kakvu nepravilnost u našim prodavaonicama kako
bismo mogli na vrijeme reagirati te obeštetiti naše kupce koji su
nam na prvom mjestu.”