
Čini se da se i neprijateljski nastrojen Grinch dokopao rezultata božićne ankete o navikama potrošača kod kupnje blagdanskih poklona, koja je u listopadu provedena na Jeftinije.hr
Čini se da se i neprijateljski nastrojen Grinch dokopao rezultata
božićne ankete o navikama potrošača kod kupnje blagdanskih
poklona, koja je u listopadu provedena na Jeftinije.hr (dio Heureka grupe).
Samo nekoliko dana prije Božića obradovao se interpretiranim
rezultatima. Kako je najveće blagdansko gunđalo protumačio
rezultate božićne ankete?
“O lijepo, vidim da raste broj ljudi koji baš poput mene mrze
ove blagdane! Čak 15 % potrošača ne kupuje
darove. Ni za koga! Na moju žalost, gotovo isti broj
njih tijekom cijele godine traži odgovarajuće poklone i razmišlja
o božićnim darovima, što me jako, jako zabrinjava.
A koliko će ti obožavatelji svega božićnog, ove godine kupiti
poklona? Sigurno ih je iz godine u godinu sve manje, tko još vidi
smisao u ovoj patetičnoj atmosferi, druženjima i uveseljavanju
drugih…Moooliiim?
68 % ispitanih će ove godine kupiti 3 – 9 poklona za
svoje prijatelje i obitelj? Ne mogu
vjerovati, to je jako velika brojka. A 14 % će
kupiti poklone za 10 do 19 ljudi! Ne zvuči
dobro…Joj, čini se kao da ovaj Božić ljude…veseli? Ne, ne, ne
vjerujem. Ne želim u to vjerovati.
Koliko će ti navici potrošiti na božićne poklone? Pogledat ću
još to, sigurno se neće iskazati kad je novac u pitanju, hehe
… Od 700 – 2000 kuna će na božićne poklone potrošiti
najviše potrošača, više od 44 %! Pa ljudi, što vam
je? To nije malo love! Što je s inflacijom, krizom i neizvjesnom
budućnosti? Jel uopće razmišljate? Kakav smisao vidite u ovoj
prenapuhanoj atmosferi? Ok, ok, osmjesi, topli zagrljaji, ugodni
trenutci s najmilijima… ali veselje, to grozno veselje koje vas
svake godine uhvati, ja to uopće ne razumijem. I što to još vidim
– da će čak 57 % ove godine potrošiti na poklone
isto kao i lani?! Za vas nema nade, joj … Gdje su
nestale škrtice? Aha, evo ih ovdje, 53 %
potrošača će ove godine kupiti jeftinije
poklone! Napokon, bravo! Trošite što manje, kome
uopće trebaju pokloni i zašto se truditi usrećiti druge ako ni
sami niste sretni. Uuuuu, izgleda da će 22 % ljudi kupiti manji
broj poklona nego prošle godine. E, sad smo već na pravom putu –
prema dolje!
Ali ne, ne, ne, čak 55 % ove godine planira
iskoristiti akcije kod kupnje poklona, a to znači da će
iste (možda čak i ljepše i korisnije) poklone kupiti za nižu
cijenu?! To nije u redu! Neki od njih izgleda planiraju koristiti
i platforme za usporedbu cijena u web trgovinama. Hej – pa nismo
se tako dogovorili. Tamo ćete dobiti povoljniju ponudu za iste
poklone, koji je smisao u tome? Koji je moj smisao?? Božić je
bezvezan, zar još niste shvatili? Aha, niste, jer…kupujete
pametno? To mi se ne sviđa, to mi se uopće ne sviđa.
Ne mogu vjerovati da je božićna anketa na Jeftinije.hr
pokazala da 10 % odraslih vjeruje u Djeda
Božićnjaka i redovito mu piše pisma sa svojim
željama! Kamo ide ovaj svijet? A više od 67 % ispitanih smatra da
novac nije prikladan poklon i da mu nije mjesto ispod bora. Oni
će odvojiti svoje vrijeme, otići na Jeftinije.hr
i potražiti poklone, provjeriti
ponude, uštedjeti – i kao da to nije dovoljno, pažljivo odabranim
poklonom (ove su godine to, izgleda, sat, knjiga i parfem)
razveseliti svoje najdraže? Ne mogu više. Božića će očito i ove
godine – biti. I to s pažljivo odabranim i povoljnim poklonima. A
da iduće godine otvorim svoju web trgovinu? S potpuno nepotrebnim
poklonima? Puno njih kupuje na internetu. Da, tamo ću ih odvući
iduće godine i – uništiti Božić!”