#htz

Glavna turistička kampanja za ljetnu sezonu na 14 tržišta

Bojan Bogdanić

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu, pozivnu brend kampanju "Your Life, Your Time, Your Experience." na 14 emitivnih tržišta

Kampanja ima za cilj ima promociju glavnog dijela turističke
sezone, odnosno poticanje inozemnih gostiju na dolazak u Hrvatsku
tijekom glavnih ljetnih mjeseci. Kampanja, koja će biti aktivna
do kraja srpnja, provodi se na tržištu Njemačke, Slovenije,
Austrije, Italije, Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva, Češke,
Mađarske, Francuske, Nizozemske, Slovačke, Švedske, Švicarske i
Belgije. 

“Aktivnosti u sklopu kampanje provodimo na najgledanijim
TV kanalima te najčitanijim portalima i tiskovinama na svakom
pojedinom tržištu, ali i kroz društvene mreže, vanjsko
oglašavanje na billboardima, digitalnim panelima i javnom
prijevozu. Kroz svibanj i lipanj očekuju nas press konferencije i
posebne prezentacije u Bratislavi, Beču i New Yorku koje će
ususret glavnom, ljetnom dijelu turističke godine, uz glavnu
brend kampanju, Hrvatskoj osigurati dodatnu vidljivost i
promociju” – 
izjavio je direktor Hrvatske
turističke zajednice Kristjan Staničić. 

Dodajmo kako je za potrebe ove kampanje kreirano 14 posebnih
promotivnih video spotova u trajanju od 30 sekundi, a koji će
biti korišteni za oglašavanje na online kanalima. Turistički
proizvodi koji se oglašavaju kroz kampanju posebno su prilagođeni
preferencijama svakog pojedinog tržišta, odnosno radi se o
najčešćim motivima dolazaka u Hrvatsku. Tako su primjerice, uz
sunce i more, na tržištu Francuske posebno naglašeni kultura i
nautika, u Poljskoj prirodne ljepote i aktivni odmor, u
Nizozemskoj kamping, u Švedskoj eno-gastronomija i nautika, itd.
Kroz cijelu kampanju isticat će se i posebna oznaka održivosti
hrvatskog turizma Croatia, naturally yours. Oblik znaka
predstavlja godove na drvetu, odnosno sklad i prožimanje plave i
zelene Hrvatske u održivom turizmu.

“Vjerujem da ćemo ovom kampanjom dodatno potaknuti interes
turista da u nadolazećim mjesecima upravo Hrvatsku izaberu kao
svoju idealnu destinaciju za putovanje. Po mjeri svakog tržišta
kreirana je jedinstvena promocija u kojoj osim već poznate ponude
želimo dodatno istaknuti sve one vrijednosti kojima turistima
pružamo autentični sadržaj i doživljaj cijele destinacije – od
gastronomskih užitaka do lokalnih običaja i kulturne baštine”
– zaključila je ministrica turizma i sporta Nikolina
Brnjac. 

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail desk@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest