
Olive Island Marina u Sutomišćici pobjednik je Nautičke patrole Jutarnjeg lista.
Priznanje “Zlatno sidro” direktoru Olive Island
MarineToniju Antišinu danas je u Marini Kornati u Biogradu,
odnosno na event-brodu “Nada” biogradske Ilirije za plovidbe
između Biograda i Sutomišćice, uručio ministar turizma Gari
Cappelli.
Drugo mjesto osvojila je ACI marina Dubrovnik, treće ACI marina
Žut, u kategoriji “Moja najdraža marina” slavila je Marina Punat
s otoka Krka, a posebno priznanje za razvoj nautičkog turizma
dobila je marina Kornati – Ilirija d.d. Veliku zahvalu
osvojila je ACI marina Cres koja brine o brodu Nautičke patrole
“Maslina”.
Ministar Cappelli istaknuo je kako je nautika tržišno najbolji
hrvatski turistički proizvod jer su nautičari sa 186 eura dnevno
najbolji potrošači. Budući da ostvaruju i veliki udio u dolascima
i noćenjima, ministar je za sljedeću godinu najavio promjene u
tom sektoru.
– U dogovoru s cjelokupnom nautičkom branšom, marinama i
čatrterašima, odlučili smo da ćemo smanjiti boravišnu pristojbu,
svesti je kroz paušal na onu razinu s kojom će svi biti
zadovoljni, a jedan velik dio od prikupljene boravišne pristojbe
vraćat ćemo u sredine koje ih ostvaruju, što dosad nije bio
slučaj, kazao je ministar turizma.
Velik uspjeh sutomiške marine, koja je triput zaredom pobjeđivala
u akciji HGK, Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva
turizma u kategoriji “Najbolja mala marina u Hrvatskoj”, a prošle
godine u Nautičkoj patroli Jutarnjeg lista osvojila treće mjesto,
komentirao je direktor Olive Island Marine Toni Antišin:
– Ovo naša mala boutique marina posebna je po tome što su
svi brodovi ovdje vlasnički i bogata je sadržajem. Ne radi se
samo o vezu broda, nego o različitoj ponudi, od bazena do
restorana. Mislim da je presudno bilo to što se ljudi ovdje
osjećaju ugodno, među ovom hortikulturom kao da su u svom vrtu, u
svom dvorištu. Opušteni su, ne osjećaju se kao stranci nego kao
domaći. Tu emociju odnose sa sobom kući s ljetovanja i to ih
sigurno privlači natrag.
Ljetna nautička patrola Jutarnjeg lista trajala je od 20. lipnja
do 15. kolovoza, a obuhvatila je 34 marine od Umaga do Dubrovnika
s ukupno 11.500 vezova, dok je anketnim upitnikom obuhvaćeno
više od tisuću nautičara, odnosno svaki deseti gost marine.
Cilj je akcije, kako je istaknuto, utvrđivanje i uspoređivanje
kvalitete usluga hrvatskih marina radi unapređenja kvalitete
hrvatskoga nautičkog turizma, a sve u organizaciji Hanza Medije
te pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Hrvatske
turističke zajednice.



