
Najviše dolazaka i noćenja mađarskih turista ostvarile su destinacije Crikvenica, Vir, Rovinj, Opatija, Medulin, Rab, Zadar, Lopar, Poreč, Zagreb i Vodice.
Da je Hrvatska hit turistička destinacija na tržištu
Mađarske potvrđuje turistički promet ostvaren u dosadašnjem
dijelu godine, a koji premašuje ukupno ostvarene dolaske i
noćenja tijekom cijele 2017. godine.
Naime, prema podacima sustava eVisitor, s mađarskog tržišta
lani je ostvareno nešto više od 572.000 dolazaka i 3 milijuna
noćenja, dok je u dosadašnjem dijelu turističke godine ostvareno
oko 595.000 dolazaka i 3,1 milijun noćenja, što predstavlja rast
od 8 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima u odnosu na isto
razdoblje lani.
“U ovoj smo godini na tržištu Mađarske uspješno
zadržali pozitivne trendove i poziciju Hrvatske kao jedne od
najpopularnijih destinacija mađarskih turista. Riječ je o vrlo
važnom tržištu za hrvatski turizam koje se već tradicionalno
nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički
promet.
Nastavit ćemo s fokusiranom promocijom hrvatskog
turizma među mađarskim ljubiteljima putovanja koji vrlo dobro
poznaju naše destinacije i našu ponudu te kao takvi predstavljaju
naše vjerne i cijenjene goste“, izjavio je
direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je Mađarska jedno
od ključnih tržišta s pozitivnim utjecajem na produljenje
turističke godine.
“Dosadašnja kretanja turističkog prometa pokazuju
kako se većina turističkog prometa s mađarskog tržišta realizira
u individualnom segmentu, dok se manji dio odnosi na organizirana
putovanja, što potvrđuje tezu da Mađari jako dobro poznaju
hrvatske destinacije i regije. Najviše dolazaka i noćenja
mađarskih turista ostvarile su destinacije Crikvenica, Vir,
Rovinj, Opatija, Medulin, Rab, Zadar, Lopar, Poreč, Zagreb i
Vodice. Od smještaja preferiraju obiteljski smještaj koji u
ukupnom prometu ostvaruje udio od oko 50 posto, dok se oko 23
posto ukupnih dolazaka realizira u hotelima”,
izjavila je Ivana Herceg, nova direktorica Predstavništva HTZ-a u
Mađarskoj, pritom najavivši poslovnu radionicu za hrvatske i
mađarske subjekte koja će se održati 15. listopada u Akademiji
znanosti u Budimpešti.
Brojni hrvatski i mađarski turistički subjekti u sklopu
poslovne radionice imat će priliku za dodatnim unaprjeđenjem
suradnje, odnosno još boljim povezivanjem ponude i potražnje u
organiziranom segmentu koji uključuje turističke agencije i
turoperatore. Prijave za sudjelovanje otvorene su do 5. listopada
putem obrasca dostupnog na stranicama
Hrvatske turističke zajednice. Mađari kao veliku prednost
Hrvatske ističu sigurnost, dobru povezanost autocestama i blizinu
pa jedan od osnovnih ciljeva ove radionice podrazumijeva
povećanje broja dolazaka i noćenja u pred i posezoni te povećanje
suradnje u kontinentalnom dijelu Hrvatske.
Da su hrvatske kontinentalne destinacije popularne među
mađarskim turistima pokazuje i poseban promotivni projekt grada
Karlovca, koji se nedavno predstavio građanima Budimpešte. Uz
prigodni kulturni program u kojem su nastupili učenici i
profesori Glazbene škole Karlovac i Folklorna družina Vuge,
posjetitelji su mogli kušati hrvatske specijalitete i uživati u
izložbi “Portret grada zvijezde”, umjetničkog fotografa Gorana
Vranića, a svojim se promotivnim materijalom na mađarskom jeziku
predstavila i Aquatika – slatkovodni akvarij iz Karlovca.
Dodatna potvrda popularnosti Hrvatske su i brojne medijske
objave o ljepotama i kvaliteti hrvatske turističke ponude poput
one u poznatom mađarskom lifestlye časopisu “Ridikül”, koji je
predstavio Istru, odnosno Pulu, Brijune, Rovinj, Poreč i Motovun,
destinacije u kojima su Mađari rado viđeni gosti.



