
Hrvatska turistička zajednica drugu godinu zaredom provodi projekt "Croatia, Full of Islands to Discover", koji za cilj ima fokusiranu promociju nautike kao turističkog proizvoda, odnosno pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije.
U sklopu ovogodišnjeg projekta hrvatske otoke otkriva 18 svjetski
poznatih influensera i blogera iz Njemačke, Velike Britanije,
Francuske, Poljske, Belgije, Švedske, Norveške, Australije i
Japana. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene
mreže Facebook, Instagram i Twitter.
Program putovanja uključuje otoke Brač, Hvar, Vis, Biševo, Ravnik
i Šoltu, a u sklopu obilaska otoka biti će predstavljene
destinacije, turistički atraktivni lokaliteti, običaji i
delicije. U realizaciji projekta i programa, koji traje do 29.
rujna, sudjeluju i lokalne turističke zajednice.
“Nautika predstavlja jedan od najatraktivnijih
segmenata ukupne hrvatske turističke ponude. Naša obala s više od
tisuću otoka jedinstvena je u svijetu što potvrđuje i današnji
status naše zemlje kao jedne od najpoželjnijih nautičkih
destinacija Mediterana. Siguran sam da su blogeri i influenseri
puni pozitivnih impresija što se i vidi iz brojnih objava koje su
već podijelili s brojnim fanovima i pratiteljima na društvenim
mrežama i blogovima”, izjavio je direktor
Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako
će se nastaviti s kvalitetnom promocijom nautičke turističke
ponude, posebice u razdobljima pred i posezone.
U programu “Croatia, Full of Islands to Discover”
sudjeluje poljski bloger i fotograf Michal Maj, koji vodi jedan
od najpopularnijih blogova u Poljskoj. May je po
treći put u Hrvatskoj jer je, kako kaže, riječ o vrlo lijepoj i
atraktivnoj zemlji koja je od Poljske udaljena svega nekoliko
sati. Dodatno naglašava kako je Hrvatska zemlja puna različitosti
u kojoj vam ne može biti dosadno, posebice ako jedrite prelijepim
Jadranskim morem. Veliku želju za jedrenjem u Hrvatskoj imao je i
Martin Solhaugen, filmski redatelj i influenser iz Norveške kojeg
na društvenim mrežama Instagram i YouTube
prati gotovo 100 tisuća fanova.
Kako je rekao, Hrvatska ga je oduševila, kao i ovaj projekt koji
je okupio njegove kolege iz cijeloga svijeta. Jadranom plovi i
Luke Jackson-Clark iz Velike Britanije, profesionalni fotograf
kojeg na društvenoj mreži Instagram prati više
od 50 tisuća fanova i koji je oduševljen prirodnim ljepotama
Hrvatske za koju kaže da je “puna života”. Među sudionicima je i
Britanka Lauren Arthurs, koja je aktivna na blogu Love Lauren, ali i na društvenim
mrežama Facebook, Instagram i Twitter, gdje ju prati više od 130
tisuća fanova.
Za Hrvatsku kaže da je zemlja koja ostavlja bez daha, posebice
zbog kristalno čistog mora i vrlo bogate te raznolike
eno-gastronomije.
Projekt “Croatia, Full of Islands to Discover”
nastavak je promotivnih aktivnosti koje HTZ u ovoj godini provodi
s ciljem promocije nautičkog proizvoda, odnosno još jačeg
tržišnog pozicioniranja Hrvatske kao idealne nautičke
destinacije. Dodatni promotivni značaj projekta je u činjenici
što su svi blogeri, osim za teme putovanja, specijalizirani i za
teme eno-gastronomije, kulture, mode ili fotografije.
Dodajmo kako je u dosadašnjem dijelu godine u segmentu nautičkog
chartera ostvareno više od 440 tisuća dolazaka i gotovo 3
milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine
predstavlja rast od 2 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima.



