htz-ova kampanja

Osamnaest svjetskih influensera i blogera plove i otkrivaju hrvatske otoke!

Hrvatska turistička zajednica drugu godinu zaredom provodi projekt "Croatia, Full of Islands to Discover", koji za cilj ima fokusiranu promociju nautike kao turističkog proizvoda, odnosno pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije.

U sklopu ovogodišnjeg projekta hrvatske otoke otkriva 18 svjetski
poznatih influensera i blogera iz Njemačke, Velike Britanije,
Francuske, Poljske, Belgije, Švedske, Norveške, Australije i
Japana. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene
mreže Facebook, Instagram i Twitter.

Program putovanja uključuje otoke Brač, Hvar, Vis, Biševo, Ravnik
i Šoltu, a u sklopu obilaska otoka biti će predstavljene
destinacije, turistički atraktivni lokaliteti, običaji i
delicije. U realizaciji projekta i programa, koji traje do 29.
rujna, sudjeluju i lokalne turističke zajednice.

“Nautika predstavlja jedan od najatraktivnijih
segmenata ukupne hrvatske turističke ponude. Naša obala s više od
tisuću otoka jedinstvena je u svijetu što potvrđuje i današnji
status naše zemlje kao jedne od najpoželjnijih nautičkih
destinacija Mediterana. Siguran sam da su blogeri i influenseri
puni pozitivnih impresija što se i vidi iz brojnih objava koje su
već podijelili s brojnim fanovima i pratiteljima na društvenim
mrežama i blogovima”
, izjavio je direktor
Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako
će se nastaviti s kvalitetnom promocijom nautičke turističke
ponude, posebice u razdobljima pred i posezone.

U programu “Croatia, Full of Islands to Discover”
sudjeluje poljski bloger i fotograf Michal Maj, koji vodi jedan
od najpopularnijih blogova u Poljskoj. May je po
treći put u Hrvatskoj jer je, kako kaže, riječ o vrlo lijepoj i
atraktivnoj zemlji koja je od Poljske udaljena svega nekoliko
sati. Dodatno naglašava kako je Hrvatska zemlja puna različitosti
u kojoj vam ne može biti dosadno, posebice ako jedrite prelijepim
Jadranskim morem. Veliku želju za jedrenjem u Hrvatskoj imao je i
Martin Solhaugen, filmski redatelj i influenser iz Norveške kojeg
na društvenim mrežama Instagram i YouTube
prati gotovo 100 tisuća fanova.

Kako je rekao, Hrvatska ga je oduševila, kao i ovaj projekt koji
je okupio njegove kolege iz cijeloga svijeta. Jadranom plovi i
Luke Jackson-Clark iz Velike Britanije, profesionalni fotograf
kojeg na društvenoj mreži Instagram prati više
od 50 tisuća fanova i koji je oduševljen prirodnim ljepotama
Hrvatske za koju kaže da je “puna života”. Među sudionicima je i
Britanka  Lauren Arthurs, koja je aktivna na blogu Love Lauren, ali i na društvenim
mrežama Facebook, Instagram i Twitter, gdje ju prati više od 130
tisuća fanova.

Za Hrvatsku kaže da je zemlja koja ostavlja bez daha, posebice
zbog kristalno čistog mora i vrlo bogate te raznolike
eno-gastronomije.  

Projekt “Croatia, Full of Islands to Discover”
nastavak je promotivnih aktivnosti koje HTZ u ovoj godini provodi
s ciljem promocije nautičkog proizvoda, odnosno još jačeg
tržišnog pozicioniranja Hrvatske kao idealne nautičke
destinacije. Dodatni promotivni značaj projekta je u činjenici
što su svi blogeri, osim za teme putovanja, specijalizirani i za
teme eno-gastronomije, kulture, mode ili fotografije.

Dodajmo kako je u dosadašnjem dijelu godine u segmentu nautičkog
chartera ostvareno više od 440 tisuća dolazaka i gotovo 3
milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine
predstavlja rast od 2 posto u dolascima i 4 posto u noćenjima.
 

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest