donosimo sve detalje

Građani s dugom do 2.500 kuna mogu od HT-a zatražiti njegov otpis

Marko Lukunic/PIXSELL

Otpis dugova koje fizičke osobe imaju prema Hrvatskom Telekomu d.d. provodi se isključivo temeljem zahtjeva korisnika - dužnika.

Pozivaju se korisnici – dužnici koji ispunjavaju uvjete za
otpis duga da podnesu zahtjev za otpis duga u roku
od 30 dana od dana objave ove odluke na webu Hrvatskog Telekoma
d.d. Zahtjevi podneseni nakon isteka roka odbacit će se kao
nepravodobni te se po tim zahtjevima neće odlučivati niti
donositi odluka o otpisu duga.

Korisnik – dužnik podnosi Zahtjev u pisanom obliku na propisanom
obrascu. Zahtjev se podnosi preporučenom poštom ili neposredno
odvjetničkom uredu koji zastupa Hrvatski Telekom d.d. u
konkretnom predmetu.

Otpis duga odobrava se korisnicima – dužnicima koji ispunjavaju
sljedeće kriterije:

da se radi o dugu prema Hrvatskom Telekomu d.d. za koji se na dan
31. 12. 2017. provodila ovrha na novčanim sredstvima po računu
korisnika – dužnika i koja se na dan ove objave još uvijek
provodi,

da se radi o dugu korisnika – dužnika čiji ukupan dug prema
Hrvatskom Telekomu d.d. po osnovi glavnice i troškova  ne
premašuje iznos od 2.500,00 kn,

da se radi o korisnicima – dužnicima koji su primatelji jedne od
novčanih naknada iz sustava socijalne skrbi (zajamčena minimalna
naknada, pomoć za uzdržavanje, osobna invalidnina).

Korisnik – dužnik koji je podnio zahtjev za otpis duga i koji
ispunjava navedene uvjete bit će obaviješten od odvjetničkog
ureda koji zastupa Hrvatski Telekom d.d. o donesenoj odluci o
otpisu dospjelog duga bez odgađanja. Uz otpis duga s osnove
glavnice i troškova, otpisuju se i pripadajuće zakonske zatezne
kamate.

PRVI KORAK – provjera visine duga i ispunjavanje kriterija za
otpis duga:

Korisnik – dužnik, koji je primatelj novčane pomoći iz sustava
socijalne skrbi, provjerava ispunjava li kriterij visine duga s
osnove glavnice i troška prema Hrvatskom Telekomu d.d. 
temeljem rješenja o ovrsi, odnosno sudske presude. Ukoliko nije
siguran ispunjava li kriterij visine duga, poglavito ako se radi
o više dugova, može to provjeriti  kod odvjetničkog ureda
koji zastupa Hrvatski Telekom d.d. ili provjerom u
poslovnicama  FINA-e.

Ukoliko korisnik – dužnik ne zna koji odvjetnički ured zastupa
Hrvatski Telekom d.d., može to provjeriti pozivom na telefonski
broj 0800 9000.

DRUGI KORAK – priprema dokumentacije:

Nakon što je korisnik – dužnik utvrdio da ispunjava kriterije za
otpis duga podnosi Zahtjev za otpis duga.

Potrebni dokumenti:

1. Obrazac zahtjeva za otpis
duga
može se pronaći na web stranicama HT-a ili u
T-Centrima. Zahtjev za otpis duga korisnik – dužnik popunjava u
skladu s uputama na zahtjevu i potpisuje ga. Ukoliko korisnik –
dužnik ima više dugova u kojima HT zastupa više odvjetničkih
ureda, popunjava se i potpisuje zahtjev za otpis duga po svakom
dugu (odvjetničkom uredu) te se oba zahtjeva dostavljaju jednom
odvjetničkom uredu.

2. Potvrdu o priznavanju prava na zajamčenu minimalnu naknadu,
pomoć za uzdržavanje ili osobnu invalidninu korisnik – dužnik
pribavlja u nadležnom Centru za socijalnu skrb te je u izvorniku
prilaže uz popunjeni obrazac zahtjeva za otpis duga.
TREĆI KORAK – dostava zahtjeva za otpis duga:

Korisnik – dužnik dostavlja dokumentaciju poštom na adresu
ovlaštenog odvjetničkog ureda ili  neposredno 
odvjetničkom uredu koji zastupa HT.

ČETVRTI KORAK – obrada zahtjeva za otpis duga:

Odluka o odobravanju otpisa duga donosi se na osnovi potpunog,
popunjenog  i potpisanog zahtjeva za otpis duga. 

Ako korisnik – dužnik ispunjava kriterije za otpis duga, zahtjev
za otpis duga će se  odobriti te će o istome korisnik-dužnik
biti obaviješten  bez odlaganja.

Ako je zahtjev za otpis duga podnesen nakon isteka roka isti se
odbacuje kao nepravodoban, a ako korisnik – dužnik ne ispunjava
kriterije za otpis, zahtjev za otpis duga će se odbiti.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest