u 96 zemalja

Zara i ostali Inditexovi brendovi do 2020. sele prodaju na Internet

Španjolski lanac trgovina odjećom Inditex, vlasnik Zare, planira najkasnije do 2020. godine preseliti prodaju svih svojih brendova na Internet, uključujući i ona tržišta na kojima nemaju nijednu fizičku trgovinu.

Potaknut novim trgovinama koje prodaju odjeću isključivo putem
Interneta, poput Boohoo.coma i Missguideda, najveći lanac
trgovina odjećom u svijetu, pionir koncepta brze mode, odlučio je
razvijati nove tehnologije, udružujući snage s tehnološkim
tvrtkama i testirajući nove metode upravljanja zalihama.

Tako je izvršni direktor Pablo Isla novinarima u utorak u Milanu
najavio da će sustav naručivanja odjeće putem Interneta i
pokrivanja tih narudžbi zalihama iz fizičkih trgovina proširiti
na svih 96 zemalja u kojima Inditex ima fizičke trgovine.

Inditexovi brendovi uključuju Pull&Bear, Massimo Dutti,
Bershku, Stradivarius, Oysho i Uterque a prodaju se kroz mrežu od
gotovo 7.500 fizičkih trgovina. Internetska prodaja organizirana
je na 49 tržišta.

“Želimo da modne kolekcije budu dostupne svim našim korisnicima,
širom svijeta. Čak i na tržištima na kojima trenutno ne postoje
naše fizičke trgovine”, naglasio je Isla.

Inditex je prošle godine zabilježio skok online prodaje za 41
posto, s udjelom tog kanala prodaje u ukupnim neto prihodima na
razini grupe od 10 posto. To znači da španjolska tvrtka još
uvijek kaska za pojedinim konkurentima, poput švedskog H&M-a
koji ostvaruje gotovo 12 posto ukupnih prihoda prodajom na
Internetu.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest