
Zbog velikih pritužbi gostiju koji borave na Poluotoku i velikom brojkom negativnih recenzija koje dobivaju zbog loše organizacije parkinga, Udruga iznajmljivača Zadar pisala je gradonačelniku.
Evo i pisma:
”Molimo vas da revidirate odluku donesenu 1. lipnja. 2018
u kojoj ste ograničili parkiranje na Poluotoku na maksimalna tri
sata. Naime, gostima koji borave u privatnim smještajima,
hotelima i hostelima takva odluka uvelike smanjuje komfor
jer svaka 3 sata moraju preparkirati svoje vozilo.
Ovakva odluka utječe na lošu reklamu Zadra kao turističke
destinacije – takvom lošom organizacijom jedne stavke kao
što je parking pokazujemo nepodobnost upravljanjem i potpuno
nerazumijevanje turizma kakav bi on trebao biti.
Isto tako puno nezadovoljstva izaziva ispravnost aparata za
naplatu parkinga koji često nisu u funkciji te su podešeni samo
na hrvatskom jeziku.
Nažalost, tu nije kraj njihovim nevoljama, pa tako dolazi do
situacije u kojoj gosti kada već i dobiju kaznu, nemaju dovoljno
podataka na uplatnici za plaćanje putem internet bankarstva kao
što su SWIFT/BIC i ime banke.
Iskreno se nadamo da razumijete ovaj veliki problem i
priželjkujemo nova rješenje jednako kao i povećanje broja
parkirnih mjesta.
S poštovanjem,
Predsjednik Udruge Iznajmljivača Zadar ,
Daniel Radeta”



