"vatrena promocija"

Web stranice HTZ-a bilježe rekorde – porast posjeta veći za 250 posto!

Dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.

“Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva
povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske
javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne
aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota
Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one
kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za
vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen.
Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a,
gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje
prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta
Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske,
Poljske i Nizozemske”
, izjavio je direktor HTZ-a
Kristjan Staničić.

Prilikom provedbe jučerašnje mini kampanje na YouTube kanalu
korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice
bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na
cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija
promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske
pobjede i ulaska u finale “view rate” videa porastao je za 161%.
Kampanja se provodila i na društvenoj mreži Facebook s fokusom na
stadion Luznhiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice
ostvario odličnih 74.000 pregleda.

Promotivne aktivnosti provođene su i na društvenim mrežama
Instagram i Twitter, gdje je HTZ intenzivno pratio sve dosadašnje
utakmice hrvatske reprezentacije uspostavljajući tako dvosmjernu
komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta.

Navedene objave na društvenim mrežama ostvaruju velik broj
komentara, dijeljenja i lajkova pa je tako primjerice na Twitteru
ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže
zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške.

Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na
kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a
odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske,
Njemačke i Italije.

Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na
i društvenoj mreži Instagram.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest