
Na pragu smo špice turističke sezone, a iza nas je povijesno dobra 2017. Letvicu je postavila visoko, s ostvarena 102 milijuna noćenja. Istodobno, na turističku kartu vraćaju se veliki igrači, poput Turske, ali sudeći prema podacima za prvu polovicu godine, straha za hrvatski turizam nema.
Ako se po jutru dan poznaje, i ova bi turistička sezona mogla
obarati rekorde.
U prvoj polovici godine, broj dolazaka i noćenja, veći je 7,
odnosno 8 posto u odnosu na lani. Direktor HTZ-a Kristjan
Staničić:
‘‘Možemo reći da su već tradicionalno naše najpopularnije
destinacije prije svega Dubrovnik, Rovinj i Poreč‘‘,
rekao je Staničić.
I kada onamo dođu, traže sve više dodatnih atrakcija, kaže
Nikolina Frklić iz putničke agencije Atlas:
‘Ono što vidimo je da su gosti aktivniji, da sunce i more
jesu i dalje najveći generator dolaska, ali gosti traže što više
aktivnosti na destinaciji, što više izleta, što više
sadržaja,‘‘ kaže Frklić.
A sadržaja ne nedostaje hrvatskoj metropoli, koja također bilježi
rast prvih šest mjeseci. Najbrojniji gosti su iz Južne Koreje, a
u prosjeku se zadržavaju dvije noći.
Darja Dragoje iz TZ Zagreb:
‘‘Zagreb ima svoje goste koji u njega ciljano dolaze, a
onda nakon toga najčešće se upućuju prema našoj obali ili se
upućuju na Plitvička jezera‘‘, rekla je Dragoje.
Na turističku scenu vraća se stara igračica Turska. Ipak, ne
treba strahovati, tvrde iz putničke agencije i HTZ-a.
‘’Prirodno je da se konkurencija razvija i ona je iznimno
agresivna po pitanju promocije, ali vjerujem da se mi sa tom
konkurencijom možemo nositi‘‘, kaže Staničić.
Direktor HTZ-a dodaje: hrvatskom turizmu nedostaje još samo više
ulaganja u hotele.



