najviše se kupuju igrice

Svijet na kupnju aplikacija troši milijarde dolara

Svijet na kupnju aplikacija troši milijarde dolara

Do kraja 2018. godine potrošnja na tržištu aplikacija, u raznih trgovinama aplikacijama poput AppStorea, Play Storea ili drugih, bit će teška više od 100 milijardi dolara.

Analitičari procjenjuju da će taj iznos na godišnjoj
razini do 2022. g. biti uvećan i iznositi oko 156
milijardi dolara. Azija, a posebno Kina, i dalje zadržava
svoje mjesto na tronu najvećeg tržišta aplikacija koje se
naplaćuju pa zato 40 % ukupne potrošnje odlazi upravo na Kinu.

Izvješća pokazuju kako raste potrošnja i po pojedinačnom
korisniku pa je 2017. g. korisnik prosječno trošio 20,94 dolara
na aplikacije, a procjenjuje se da će taj iznos biti u 2022.
godini biti 25,65 dolara.

Veliki utjecaj u potrošnji imat će azijske zemlje, s
naglaskom na Indiju, Vijetnam i Indoneziju, ali i ruralni
dijelovi Kine. Na području Amerika će rast predvoditi Brazil, a
na području Europe to će biti Ukrajina, Poljska i Rusija.

Najviše sredstava na same aplikacije trošit će se u Kini,
Sjedinjenim Državama, Južnoj Koreji i Njemačkoj. Kina će ipak
biti daleko u vodstvu pa se sukladno tome predviđa da će
zabilježiti porast od 107 % i s 30,2 milijarde dolara
zabilježenih u 2017. godini skočit će na 62,4 milijarde (koliko
se predviđa za 2022. g.)

Najviše od svega se kupuju igre, no očekuje se i rast potrošnje
za ostatak aplikacija, kao što su aplikacije za upoznavanje ili
slušanje glazbe i gledanje videa.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest