istraživanje je pokazalo

Za 41 posto ispitanih plaća je najvažnija informacija u oglasu za posao

Čak 41 posto hrvatskih ispitanika plaću smatra najvažnijom informacijom u oglasu za posao, za trećinu njih to su uvjeti rada, informacije koje sugeriraju ravnotežu između poslovnog i privatnog života najvažnije su za 15 posto, dok je za 10 posto ispitanih najvažnija radna atmosfera, pokazalo je istraživanje portala MojPosao

Anketa je provedena na više od 1300 ispitanika.

Iako je svaka informacija u oglasu za posao kandidatima korisna,
za 41 posto ispitanih najvažnija je informacija o plaći, bilo da
je riječ o navođenju raspona plaće ili konkretnom iznosu, objavio
je u srijedu portal MojPosao.

Poslodavci rijetko otvoreno kažu iznos plaće

Ispitanici su komentirali da poslodavci rijetko otvoreno kažu
iznos plaće, a ako ih pitaš, uvrijede se. 

Pravo radnika je unaprijed znati iznos plaće“,
rekao je jedan ispitanik. Drugi je dodao kako mu informacije o
plaći pomažu kod odluke hoće li se prijaviti na neki oglas pri
čemu izbjegava ‘nepotrebnu proceduru informativnih razgovora i
sl’.

Za 31 posto najvažnija informacija je o uvjetima rada, primjerice
broj radnih sati, plaćeni prekovremeni ili rad u smjeni.

Najbitniji je podatak o broju radnih sati i plaćanje
prekovremenih. Radnik koji radi za plaću od 5 000 kuna neto, a
radi 70 sati tjedno radi za minimalnu plaću
“, ističe
jedan ispitanik.

Drugi je rekao da cijeni iskrenost poslodavca.

Volim kad mi se kaže; radi se prekovremeno i bit će vam
plaćeno ili, neće vam biti plaćeno, ali dobit ćete slobodan
dan
“, kazao je.

Informacije koje sugeriraju ravnotežu između poslovnog i
privatnog života, kao što je primjerice fleksibilno radno vrijeme
ili rad od kuće, najvažnija je informacija za 15 posto ispitanih.

Ako tvrtka cijeni i plaća, nemam problema s
prekovremenim radom i količinom posla, bilo na radnom mjestu ili
od kuće. Vikende i praznike želim za sebe
“, jedan je od
komentara.

Deset posto ispitanika kao najvažniju navodi informaciju o radnoj
atmosferi unutar tvrtke.

Zadovoljstvo i međusobno uvažavanje su prvi ključ za
uspjeh bilo koje radne skupine, sve kreće od radne
atmosfere
“, naglašava jedan ispitanik. Drugi dodaje kako
‘slika govori tisuću riječi’.

Izgled poslovnog prostora, primjerice, galerija fotografija
poslovnog prostora, bitna je informacija u oglasu za tri posto
ispitanika.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest