završio javni natječaj

Novi logotip Turističke zajednice grada Zadra idejno je rješenje Antonija Karače iz Požege

Dino Stanin/PIXSELL

Na sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednica grada Zadra odabran je novi logotip Turističke zajednice grada Zadra, temeljem raspisanog Javnog natječaja.

Odabrano je rješenje logotipa tvrtke Radnja, obrt za
usluge vlasnika Antonija Karače iz Požege.

Podsjetimo, Turistička zajednica će novi vizualni
identitet koristiti na svim online i offline promidžbenim
materijalima (plakati, letci, brošure, monografije, internetska
stranica i ostalo). 

Odobranom rješenju dodijeljuje se novčana nagrada u iznosu
15.000 kuna.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest