
Na sajmu u Mumbaiju je sudjelovalo 1.300 izlagača iz 60 zemalja, a uz Hrvatsku turističku zajednicu svoju su ponudu predstavile i turističke zajednice Grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske i Zadarske županije.
Hrvatska turistička zajednica i ove godine nastupa na važnom
nautičkom sajmu BOOT, koji se održava u Düsseldorfu od
20. do 28. siječnja.
Sajam je posjetio i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan
Staničić, koji se tom prilikom susreo s predstavnicima njemačkog
udruženja jedriličara i utjecajnim predstavnicima njemačkih
medija specijaliziranih za nautiku kojima se dodatno pojasnilo
povećanje boravišne pristojbe za nautičare za 2018. godinu.
Važnost nautike, kao sastavnog dijela ukupne hrvatske turističke
ponude, naglasio je direktor Staničić.
“Nastup na sajmu BOOT u Düsseldorfu predstavlja izvrsnu
priliku za dodatnim pozicioniranjem hrvatske nautičke ponude na
ovom, za nas, vrlo važnom tržištu. Naime, u Hrvatskoj je tijekom
2017. godine u nautičkom charteru ostvareno više od 470.000
dolazaka i više od 3 milijuna noćenja, što predstavlja poraste u
dolascima i noćenjima od 15 posto. Upravo je s tržišta Njemačke
ostvaren najveći turistički promet u navedenom segmentu, odnosno
76.000 dolazaka i 569.000 noćenja, što također predstavlja
poraste od 15 posto u odnosu na 2016. godinu. U ovoj godini
očekujemo nastavak pozitivnih trendova s njemačkog tržišta i još
bolje pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne nautičke
destinacije”, poručio je direktor Staničić.
Hrvatska turistička zajednica, u suradnji s Hrvatskom
gospodarskom komorom i ACI-jem, u sklopu hrvatskog štanda
organizirala je poslovno druženje za partnere uz hrvatsku eno
gastro ponudu. Osim Hrvatske turističke zajednice kao glavnog
izlagača, u sklopu hrvatskog štanda, svoju je ponudu na sajmu
BOOT predstavilo i pet suizlagača: Angelina Yachtcharter, Burin
Yacht Charter, Croatia Yachting, Marina Muroskva i The Yachting
Club.
Hrvatska turistička zajednica po prvi puta se predstavila na
poslovnom sajmu OTM u indijskom gradu Mumbai.
Naime, organizator sajma prepoznao je pozitivan marketinški
iskorak Hrvatske na velikom indijskom tržištu dodijelivši
Hrvatskoj nagradu u kategoriji “Most promissing new destination”,
odnosno priznanje za najatraktivniju novu destinaciju. Pored
poslovnih ljudi i predstavnika turoperatora koji rade na
indijskom potkontinentu, hrvatski štand posjetio je i ministar
turizma Indije Jaykumar Rawal, koji je razgovarao s
predstavnicima hrvatskog turističkog sektora na sajmu.
Sajam OTM predstavlja odličnu priliku za susrete i izgradnju
dugoročnih poslovnih odnosa. Na sajmu je sudjelovalo 1.300
izlagača iz 60 zemalja, a uz Hrvatsku turističku zajednicu svoju
su ponudu predstavile i turističke zajednice Grada Zagreba,
Dubrovačko-neretvanske i Zadarske županije.
Podsjećamo kako je s tržišta Indije u 2017. godini ostvareno više
od 56.000 dolazaka i 128.000 noćenja što u odnosu na 2016. godinu
predstavlja visoki dvoznamenkasti porast od 65 % u dolascima i 60
% u noćenjima.



