donosimo zaključke sa sjednice

Turističko vijeće usvojilo prijedlog Godišnjeg programa rada HTZ-a za 2018. godinu

Danas je u Glavnom uredu HTZ-a održana 26. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a, na kojoj su članovi vijeća usvojili prijedlog izmjena i dopuna, odnosno rebalans Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2017. godinu te prijedlog Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2018. godinu.

Članovi Turističkog vijeća su također imenovali članove
povjerenstava za provedbu natječaja za odabir međunarodne
marketinške agencije te za odabir međunarodne PR agencije.
Sjednicu je vodio ministar turizma Gari Cappelli, uz prisustvo
direktora Glavnog ureda HTZ-a Kristjana Staničića.

Vezano za izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog
plana za 2017. godinu, direktor Staničić je naglasio da je HTZ do
sada proveo sve ključne aktivnosti planirane programom rada za
ovu godinu.

Kako je rekao, do kraja godine su predviđene i neke dodatne ili
pojačane aktivnosti, što uključuje pojačano opće i imidž offline
i online oglašavanje, sajmove, prezentacije i druge aktivnosti.
Direktor Staničić je članovima Turističkog vijeća predstavio i
Godišnji program rada HTZ-a za 2018. godinu te je tom prilikom
naglasio kako navedeni dokument sadrži sve aktivnosti usmjerene
prema ostvarenju temeljnih ciljeva definiranih nacionalnim
strateškim dokumentima.

“Godišnji program rada za 2018. godinu i dalje je
koncipiran s ciljem daljnje fokusirane provedbe glavnih
operativnih planova, a koji se odnose na jačanje snage brenda,
jačanje pred i posezone te na povećanje turističke potrošnje.
Sukladno financijskom planu za 2018. godinu, ukupni prihodi HTZ-a
za sljedeću godinu planiraju se u iznosu od 289.440.611,00 kuna,
što predstavlja povećanje prihoda od 12 posto u odnosu na plan za
2017. godinu”
, poručio je direktor Staničić.

Ministar Cappelli je naglasio kako ovogodišnji rezultati
turističkog prometa, posebice oni u pred i posezoni, najbolje
pokazuju kako se kvalitetnim planiranjem i marketinškim
aktivnostima mogu postići pozitivni iskoraci.

“Kako bi se nastavili razvijati iznimno je važno
dugoročno razmišljati, a upravo donošenjem godišnjeg programa
rada za sljedeću godinu definiramo temelje nastavka razvoja
hrvatskog turizma. Naša je želja Hrvatsku pozicionirati kao
aviodestinaciju te vjerujem da ćemo tijekom sljedeće godine imati
još konkretniji pomak u tom segmentu. U skladu s time je suradnja
s avioprijevoznicima i turoperatorima s organiziranim programima
za Hrvatsku izdvojena u strateške projekte.

Sami strateški projekti provoditi će se na nacionalnoj
razini u suradnji sa svim zainteresiranim subjektima uključujući
prvenstveno turističke zajednice, ali i sve druge partnere koji
su zainteresirani za destinacijsku promociju, a aktivnu ulogu u
tom procesu svakako će imati predstavništva HTZ-a u
inozemstvu”
, izjavio je ministar Cappelli, dodavši kako
je Hrvatska danas hit turistička destinacija te da je cilja
zadržavanje takvog statusa i u narednim godinama.

Odobrena sredstva za udruženo oglašavanje

Na dnevnom redu sjednice našao se i prijedlog odluke Povjerenstva
za udruženo oglašavanje, ali i prijedlog Odluke o promociji
Hrvatske kroz sport te izvješće Nadzornog odbora o obavljenom
nadzoru nad poslovanjem Hrvatske turističke zajednice za deset
mjeseci 2017. godine. U sklopu udruženog oglašavanja prihvaćeni
su zahtjevi koji zadovoljavaju uvjete za oglašavanje u
promotivnim kampanjama subjekata iz javnog i privatnog sektora u
ukupnom iznosu udjela Glavnog ureda HTZ-a od 21.302.737,49 kuna s
uključenim PDV-om.

Promatrajući raspodjelu sredstava po modelima navedenim u javnom
pozivu, u sklopu “Modela 1” su prihvaćeni zahtjevi u ukupnom
iznosu od 15.039.789,95 kn s PDV-om, dok su u sklopu “Modela 2”
prihvaćeni zahtjevi u ukupnom iznosu od 6.262.947,54 kn s PDV-om.
Sva sredstva u oba modela odobravaju se uvjetno uz dostavu svih
nepotpunih podataka koji će biti specificirani u svakom pojedinom
slučaju.

Vezano za promociju kroz sport, HTZ je prepoznao važnost
korištenja sporta u marketinškim aktivnostima, a kojim se
direktno utječe upravo na jačanje snage brenda Hrvatske. U tom je
smislu prihvaćena marketinška suradnja s Hrvatskim rukometnim
savezom na različitim aktivnostima, s naglaskom na nadolazeće
Europsko rukometno prvenstvo 2018. godine u Hrvatskoj. Sponzorski
paket ugovoren je u ukupnom iznosu od 500.000,00 kuna bez PDV-a,
a isti između ostaloga uključuje tiskanje logotipa HTZ-a na
sportskoj opremi, službenim dokumentima i webu HRS-a, objavu
logotipa HTZ-a na led monitorima, vidljivost logotipa HTZ-a na
sportskim podlogama i drugo.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest