
Sanela Dropulić, voditeljica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, na temelju desetogodišnjeg istraživanja, te održanih više stotina predavanja, kako u Hrvatskoj tako i u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i Sloveniji, napisala je knjigu koja se bavi krucijalnim propitivanjem poduzetništva - kako biti uspješan.
Najveći strah kojega poduzetnici jugoistočne Europe doživljavaju
u svojim poslovnim aktivnostima je strah od neuspjeha. Strah koji
je toliko izražen, da kada jednom neuspiju, veliki dio
poduzetnika ovog dijela Starog kontinenta ne krene više nikada sa
svojim poslovnim aktivnostima.
Za razliku od država razvijenog kapitalizma, gdje je neuspjeh
sastavni dio uspjeha i to kao naučena lekcija, na našim
prostorima neuspjeh je avet poslovanja koji se doživljava
tragično i najčešće pogubno po sudbinu poduzetništva.
Upravo s ciljem pokazati koliko neuspjeh treba smatrati normalnim
“suputnikom” na putu prema poduzetničkom uspjehu, poduzetnica
Sanela Dropulić, voditeljica Virtualnog ženskog poduzetničkog
centra, na temelju desetogodišnjeg istraživanja, te održanih više
stotina predavanja, kako u Hrvatskoj tako i u Bosni i
Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i Sloveniji, napisala je knjigu
koja se bavi krucijalnim propitivanjem poduzetništva – kako biti
uspješan.
Promocija knjige kao dio proslave 19. 11. – Svjetskog dana
poduzetnica, održana je u Hrvatskom novinarskom domu u Zagrebu.
Uz mnoge visoke izaslanike hrvatskog gospodarstva kao i politike,
promociji su nazočili brojni gosti iz mnogih krajeva jugoistočne
Europe.
U prepunoj dvorani Hrvatskog novinarskog društva u Zagrebu,
odaslana je jasna poruka – ni jedan planinski vrh nije osvojen
pogledom u dolinu.
O usponu poduzetništva kao temeljnom pokretaču gospodarstva na
promociji knjige i obilježavanju Svjetskog dana poduzetnica
govorila je i Ana Mandac, pomoćnica ministrice gospodarstva, kao
i Anamarija Blažević, gradonačelnica Pakraca, Ivana Trupina,
zamjenica gradonačelnika Nove Gradiške, te Višnja Ljubičić,
pravobraniteljica za ravnopravnost spolova.



