htz

Google hvali kampanju “Croatia Feeds”

Google je na svojim stranicama "Think with Google" objavio detaljnu analizu kampanje Hrvatske turističke zajednice "Croatia Feeds", a u sklopu koje istu ocjenjuju kao vrlo uspješnu, odnosno kao primjer dobre prakse u kreiranju i provedbi promotivnih kampanja.

Tako se u analizi navodi uspješno korištenje Google rješenja za
precizno plasiranje sadržaja prema krajnjim korisnicima, a od
postignutih rezultata izdvajaju trostruko više klikova
postignutih u sklopu ove kampanje u odnosu na druge prosječne
kampanje, 40 postotni veći prosječni posjet web lokaciji kampanje
od postavljenog cilja te 40 postotno povećanje općeg
pretraživanja vezanih uz Hrvatsku.

U analizi se također naglašava kako je Hrvatska turistička
zajednica uspješno koristila rezultate analiza o najčešćim
pretraživanjima vezanih uz Hrvatsku pa je na taj način
implementirana precizna strategija sadržaja i targetiranja, ali i
oglašavanja.  

Samu kampanju komentira i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan
Staničić, koji naglašava da je riječ o projektu koji je nastao na
najnovijim trendovima digitalnog marketinga. “Croatia
Feeds predstavlja kampanju koja je zapravo temeljena na
interesima krajnjih korisnika po tržištima, što je i bila osnova
za stvaranje koncepta kampanje.

Upravo se sami koncept po svojim karakteristikama
značajno distancira od uobičajenih online kampanja jer Croatia
Feeds sadrži preciznu kombinaciju intrigantnih naslova,
zanimljivih tekstova i atraktivnih fotografija popularnih
hrvatskih destinacija i turističkih proizvoda. To potvrđuje i ova
analiza Googlea prema kojoj smo bili vrlo uspješni u privlačenju
pažnje korisnika, odnosno naših potencijalnih turista”,

zaključio je direktor Staničić.

Podsjećamo kako je Hrvatska turistička zajednica projekt i
kampanju “Croatia Feeds” pokrenula tijekom mjeseca kolovoza
prošle godine.

Glavni cilj kampanje je na originalan način inspirirati
potencijalne turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije. U tu
je svrhu kreirana i posebna web stranica “Croatia Feeds”. Na
stvaranju kampanje i njenog sadržaja su, osim Hrvatske turističke
zajednice, sudjelovali i članovi Google kreativnog tima “The ZOO”
koji surađuju s brojnim svjetskim brendovima i agencijama.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest