
Weekend Welcome Disco Partyjem u četvrtak navečer je u staroj tvornici duhana u Rovinju počeo jubilarni 10. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije na kojemu se očekuje više od 4500 sudionika.
Oni će u sljedeća dva dana imati priliku sudjelovati na više od
pedeset predavanja, panela, prezentacija i radionica koje
pripremaju govornici iz cijeloga svijeta.
Konferencijski dio Weekenda počinje u petak kada će, među
ostalim, Srđan Šaper iz McCann Grupe i
direktor Festivala Tomo Ricov razgovarati o
aktualnim pitanjima iz područja marketinga, politike i glazbe. Na
rasporedu je i panel “Baby You Can Drive My
Car” na kojem će sudionici raspravljati o budućnosti
transporta te alternativnim rješenjima i novim modelima usluga
prijevoza.
Na panelu pod nazivom “Kreativno dokoličarenje” doajeni
Weekenda govorit će o proteklih deset godina Festivala, otkriti
kako je nastao koncept kreativnog dokoličarenja i prognozirati
idućih deset godina. Andres Granberg govorit će o
Facebookovom ulaganju u Švedsku; a popodnevni dio
programa u petak je rezerviran za Jonathana Calverta,
urednika istraživačkog tima The Sunday Timesa iz Velike Britanije
koji je razotkrio jedan od najvećih skandala u povijesti
nogometa.
O svom 12-godišnjem iskustvu na čelu istraživačkog tima i rušenju
visokih dužnosnika nogometne organizacije, Calvert će govoriti
na predavanju “Novinarstvo koje je razotkrilo nogomet kao
prljavu igru”.
Dominik Osterholt iz Googlea otkrit će koje su najvažnije
prednosti i najbolje prakse koje bi digitalni oglašivači trebali
pratiti kako bi ostali pri vrhu.



