
Raspisan je natječaj za brodare koji će od 1. siječnja 2018. godine održavati brzobrodske linije prema otocima. Natječaj je raspisan za 12 linija od kojih se 5 odnose na zadarsko plovno područje, a prvi put otvoren je i za strane brodare.
VD Ravnateljica Agencije za obalni linijski pomorski promet Paula
Vidović pojašnjava kako je ovo prvi dio natječajnog procesa u
kojem će moći sudjelovati i strani brodari.
Prvo smo išli s brzobrodskim linijama, nakon toga početkom idućeg
tjedna idemo s trajektima i iza toga će ići i brodske linije.
Na natječaj se mogu javiti i brodari s područja evropskog
gospodarskog prostora. Dosad smo imali natječaj za profitabline
trajektne linije, nijedan se brodar osim naših domaćih nije
javio, hoće li stranci možda sebe naći u ostalim natječajima sad
ostaje za vidjeti – kazala nam je Vidović.
Natječaj je raspisan 14. Kolovoza, za odabir brodara koji će
pružati javnu uslugu javnog obalnog linijskog pomorskog prijevoza
za razdoblje od 1. siječnja 2018. godine do 31. prosinca 2023.
godine, uz mogućnost produljenja do 31.prosinca 2027. godine, a
odnosi se na državne brzobrodske linije:
9141 Pula – (Unije – Susak) – Mali Lošinj – (Ilovik – Silba) –
Zadar i obratno
9308 Mali Lošinj – (Ilovik – Susak – Unije – Martinščica) – Cres
– Rijeka i obratno
9309 Novalja – Rab – Rijeka i obratno
9401 Olib – Silba – Premuda – Zadar i obratno
9403 Ist/Široka – (Zapuntel – Brgulje – Molat) – Zadar i obratno
9404 Brbinj – (Božava – Zverinac – Sestrunj – Rivanj) – Zadar i
obratno / 9405 Zadar – (Mali Iž) – Veli Iž – (Mala Rava – Rava) i
obratno
9406 Zadar – Sali – Zaglav – (Iž Mali/Bršanj) i obratno
9602 Vis – (Hvar – Milna) – Split i obratno
9603 Jelsa – Bol – Split i obratno
9604 Lastovo – Vela Luka – Hvar – Split i obratno
9608 Korčula – (Prigradica) – Hvar – Split i obratno
9807 (Lastovo – Korčula – Polače) – Sobra – (Šipanska Luka) –
Dubrovnik i obratno
Rok za dostavu ponuda je 18. rujna 2017.
Zanimljivo je kako u spomenuti natječaj za profitabilne trajektne
linije nije ušla niti jedna sa šireg zadarskog područja, čak ni
ona Zadar-Preko, iako je treća po broju prevezenih putnika a
četvrta po broju vozila.
Po podatcima Agencije, prošle godine je na trajektnoj liniji
Zadar – Gaženica prevezeno 993 tisuće putnika i više od 300
tisuća vozila, doznaje
Radio Zadar.



