pr zlata vrijedi

Kampanja “Out of Office Award” osvojila prestižnu SABRE nagradu

Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook

Kampanja Hrvatske turističke zajednice “Out of Office Award”, na
kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je
prestižnu SABRE nagradu u kategoriji “Pan-European Programme”!

Tako je odlučio stručni žiri “The 2017 EMEA SABRE Awards”, kojeg
čini više od 40 svjetskih stručnjaka.

Svečana dodjela nagrada je održana u Londonu, a u finalnoj večeri
su se natjecali najbolji projekti odabrani među više od 2400
ukupno prijavljenih projekata i radova.

Kampanja “Out of Office Award” je implementirana na ukupno 12
tržišta, među kojima su Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka,
Italija, Norveška, Poljska, Švedska, Švicarska, Nizozemska,
Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i
nagradna igra s glavnom nagradom u vidu sedmodnevnog putovanja u
Hrvatsku, a pobjednik je bila najsmješnija i najkreativnija “out
of office” poruka.

Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR
vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su
ostvareni i na društvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren
doseg od 8,14 milijuna ljudi i Twitter, gdje je ostvaren doseg od
2,35 milijuna ljudi.

Podsjećamo kako je ista kampanja ove godine osvojila i MIXX
nagradu na festivalu Dani komunikacija i to u kategoriji Brand
awareness kampanja, odnosno  srebrnu nagradu IdejaX u
kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest