dizajneri, prijavite se

Traže se nova kreativna rješenja za sajamske nastupe Hrvatske turističke zajednice

Nakon dosadašnjih vrlo uspješnih sajamskih nastupa, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) kreće u odabir novog koncepta i kreativnog rješenja nastupa na sajmovima za razdoblje od 2018. do 2022. godine.

Odabir će se provesti uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog
društva (HDD), koje će i provoditi javni natječaj, a prijave se
zaprimaju na adresu natjecaji@dizajn.hr s naslovom
“Natječaj HTZ” do 3. srpnja 2017. godine do 17.00 sati.

Odluku o tri najbolja rješenja donosi ocjenjivački sud koji se
sastoji od četiri člana HDD-a i tri člana HTZ-a. Za navedena
najbolja rješenja, dodjeljuju se tri novčane nagrade u bruto
iznosima: 50.000 kuna, 30.000 kuna i 25.000
kuna.

Dodjela nagrade ne podrazumijeva automatsko izvođenje
nagrađenog rada već predstavlja preporuku za usvajanje
prvonagrađenog rješenja.

Finalnu odluku o pobjedničkom rješenju donijeti će posebno
Povjerenstvo Ministarstva turizma i Hrvatske turističke
zajednice.

Natjecatelj, čiji će rad biti odabran za realizaciju,
obvezuje se napraviti tehničku dokumentaciju izrade izabranog
rješenja, a na temelju koje će se provesti internacionalni
natječaj za tehničkog izvođača.

Novi koncept štanda planira se koristiti slijedećih pet
godina.

Posljednji natječaj za kreativno rješenje štanda proveden
je 2011. godine te se odabrani koncept koristio u periodu od
četiri godine. Od sajma WTM u Londonu 2015. godine korištena je
većina istih elemenata štanda, koji su bili djelomično dorađeni,
a promijenio se i koncept nastupa.

Tako se naglasak stavio na otvoreni koncept štanda te je
promijenjen i koncept vizuala na postojećim plohama povodom novog
koncepta Full of Life. Sada je namjera, uz pomoć Hrvatskog
dizajnerskog društva, doći do najkvalitetnijih renomiranih
sudionika i tako odabrati optimalno rješenje prema mišljenju
stručnjaka iz dizajna.  

“Hrvatska je danas u europskim, ali i svjetskim
okvirima jedna od najtraženijih turističkih zemalja, a prema
najavama s ovogodišnjih turističkih sajmova – hit destinacija
2017. godine. Ovako veliki interes za Hrvatskom mora pratiti i
odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će među turistima iz
cijeloga svijeta našu zemlju predstavljati kao jedinstvenu,
drugačiju i zanimljivu destinaciju, što mi svakako i
jesmo.

Kontinuirani rast kvalitete u svim segmentima
imperativ je rasta konkurentnosti turizma Republike Hrvatske, a
svoj doprinos u tome svakako ima  ulaganje u kvalitetu
vizualnog identiteta, odnosno građenje imidža naše
zemlje
“, komentirao je ministar turizma Gari
Cappelli.

Dodajemo kako svi zainteresirani autori i timovi mogu
prisustvovati usmenom brifingu, koji će se održati u petak 26.
svibnja s početkom u 10 sati u HDD-u, Boškovićeva 18. Tekst
natječaja objavljen je na stranicama Hrvatske turističke
zajednice i Hrvatskog dizajnerskog društva na ovoj

poveznici
.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest