
Francuski specijalist za turističke rezidencije Pierre & Vacances u idućim će godinama upravljati Premium rezidencijom Crvena luka Hotel & Resort u Biogradu n/m, temeljem potpisa prvog menadžment ugovora u Hrvatskoj s tim resortom, koji će uskoro biti otvoren pod novim nazivom, doznaje se u ponedjeljak iz Crvene luke.
Novi puni naziv Crvene luke temeljem tog upravljačkog ugovora je
Pierre & Vacances Premium Residence Crvena Luka Hotel &
Resort.
Povodom toga, predsjednica Uprave Pierre & Vacances Tourisme
Pascale Roque poručila je da “menadžment ugovor s Crvenom lukom
utjelovljuje želje da razvijamo brand Pierre & Vacances u
inozemstvu, kapitalizirajući visokovrijedne proizvode kroz naš
Premium brand”, dodajući da “ugovor želimo još i više proširiti u
godinama koje dolaze”.
Napominjući kako je Pierre & Vacances jedan od vodećih
europskih brendova na tržištu turističkih rezidencija (vile,
apartmani i slično), iz Crvene luke ističu kako će s njihovim
upravljanjem produljiti sezonu ove godine do sredine studenoga, a
da je cilj i cjelogodišnje poslovanje.
To će značiti i određenu promjenu strukture gostiju u Crvenoj
luci, u kojoj bi s udjelom od otprilike 45-posto, najviše bilo
Francuza, dok bi se 25 do 30 posto odnosilo na Nijemce i
Austrijance, a ostatak na goste s drugih tržišta, među kojima i
iz Koreje, Kine i drugih.
“Crvena luka prošlu je godinu završila s pozitivnim
rezultatom, uključujući i porast noćenja u odnosu na 2015. za oko
28 posto ili na 54 tisuće, a ove godine očekujemo nastavak
pozitivnih trendova”, kažu iz Crvene luke podsjećajući
da se nalaze u Biogradu na Moru, da su turistički kompleks
kategoriziran sa četiri zvjezdice, veličine 67 tisuća metara
četvornih i s ukupno 166 smještajne jedinice s izravnim pristupom
plaži, od kojih je 20 luksuznih vila.
Od 2006. Crvena luka je u vlasništvu Talijana, koji su nakon
kupnje u potpunosti obnovili sve kapacitete, ulažući desetke
milijuna eura u podizanje kategorije na četiri zvjezdice i
poboljšavajući kvalitetu usluge i ponude.
“S obzirom na ogromnu stratešku i konceptualnu važnost
naše investicije, kao i mogućnosti za daljnji razvoj, odlučili
smo se udružiti snage sa Pierre & Vacance-om, jednim od
najvećih europskih lidera u upravljanju rezidencijalnim
turističkim objektima, a ta će suradnja osigurati ne samo povećan
broj francuskih gostiju u ovoj regiji i Hrvatskoj, nego i
standardne operativne procese koji će dovesti do poboljšanja
kvalitete usluge i prepoznatljivosti kroz njihov Premium
brend”, poručio je predsjednikUprave Crvene luke Pier
Paolo Prodi.
Osim odmorišnih, očekuju i više poslovnih gostiju, jer se Crvena
luka kroz platforme Pierre & Vacanses promovira i kao njihova
nova destinacija za kongrese i druge poslovne skupove, budući da
ima i centar za konvencije i skupove sa pet modularnih dvorana za
različite zahtjeve poslovnih i drugih grupa gostiju.
Pierre & Vacances u 50 godina rada profilirao se u kompaniju
koja nudi iskustvo jedinstvenih i neometanih odmora na nekima od
najljepših obala, planina, pa i sela u svijetu, odnosno u više od
260 destinacija, i to kroz tri različita modela rezidencije –
stanovi i kuće, premium rezidencije i turistička naselja.



