
Kampanja Hrvatske turističke zajednice ''Out Of Office Award 2016", na kojoj su radile agencije BBDO Zagreb i Grayling, osvojila je prestižnu MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija u kategoriji Brand awareness kampanja!
MIXX natjecanje izrađeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a u
sklopu njega se dodjeljuju nagrade najboljim digitalnim
kampanjama i digitalnim alatima, odnosno platformama u području
tržišnih komunikacija.
Osvojenu nagradu je komentirao i direktor Glavnog ureda HTZ-a
Ratomir Ivičić koji je naglasio da je jedan od glavnih ciljeva
Hrvatske turističke zajednice upravo podizanje svijesti o brandu
i njegovim vrijednostima.
”Izuzetno smo ponosni na ovu nagradu koja je rezultat
kvalitetnog rada i suradnje Hrvatske turističke zajednice s
agencijama BBDO Zagreb i Grayling. Ovo je za nas bila vrlo
kvalitetna kampanja koja je postigla odlične rezultate, a sada je
to potvrdio i stručni žiri koji se sastojao od profesionalaca iz
svih segmenata digitalne industrije. Tu su i kriteriji
ocjenjivanja koji uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i
korištenje medija te postignute rezultate, a svi kriteriji su
bili podjednako važni za donošenje konačne ocjene i izbor
pobjednika”, poručio je direktor Ivičić.
Dodajemo kako je ista kampanja dobitnik i srebrne nagrade IdejaX
u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.
Riječ je o nacionalnom izboru u sklopu kojega se nagrađuju
originalne ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u
kojem su realizirane na tržištu.
Peto izdanje festivala Dani komunikacija održano je u Rovinju
proteklog vikenda, a u sklopu festivala su dodijeljene nagrade za
najbolje marketinške i komunikacijske projekte.
Festival je ove godine privukao rekordan broj od 2200
posjetitelja iz zemlje i regije.



