Globalno partnerstvo

Oracle i Mastercard za plaćanje bez poteškoća

Suradnja osigurava unaprjeđenje plaćanja u maloprodaji te u segmentima gastronomije i turizma

Na sajmu Mobile World Congress, Mastercard je danas najavio
globalno partnerstvo s Oracleom ostvareno kako bi se maloprodaji
te djelatnostima u segmentu gastronomije i turizma pružilo
pojednostavljeno iskustvo digitalnog plaćanja.

Oracle i Mastercard će se usredotočiti na tri ključna područja
inovacija za restorane, hotele i trgovine:

Iskustvo u trgovinama – Oracle i Mastercard će zajedno razviti
napredno iskustvo plaćanja u trgovinama uz Qkr! with Masterpass.
Ova mobilna aplikacija potrošačima omogućava naručivanje i
plaćanje proizvoda i usluga preko pametnih telefona bez potrebe
za čekanjem osobe koja će pokupiti narudžbu ili stajanjem u redu.
Tako će ova integracija transakcije učiniti praktičnima i
sigurnima, a potrošačima pojednostaviti kupnju.
Operativna učinkovitost – umjesto korištenja zasebnih rješenja za
poslovanje na internetu i u trgovinama, trgovci u maloprodaji
imat će pristup integriranom digitalnom plaćanju i
funkcionalnosti za sprječavanje prevara uz Mastercard Global
Payment Gateway Services.
Višekanalna konzistentnost – integracija Masterpassa, Mastercard
usluge za digitalno plaćanje, u proizvode i rješenja Oraclea
trgovcima u maloprodaji nudi jednako iskustvo putem različitih
kanala.

Mastercard i Oracle već rade sa zajedničkim partnerima kao što su
wagamama, Carluccio’s, Young & Co.s Brewery i Geronimo Pubs
koji koriste Qkr kako bi svojim gostima omogućili naručivanje
dodatnih stavki tijekom obroka, plaćanje za stolom i dijeljenje
iznosa računa među više gostiju.

U 2017. Mastercard će proširiti platformu Qkr na dodatnih šest
tržišta: Brazil, Kanadu, Irsku, Singapur, Južnoafričku Republiku
i SAD – za jednostavno plaćanje naknada, materijala i izleta u
školama, plaćanje parkiranja te na benzinskim postajama, u
sportskim dvoranama i na različitim automatima.

“Uz gotovo 80 posto potrošača koji koriste tehnologiju pri
kupnji, Mastercard je predan dovođenju višekanalne trgovine na
svaki uređaj i pružanju praktičnog iskustva korisnicima u
njihovom domu, u trgovinama te u pokretu. Nakon uspješne suradnje
s Oracleom u Ujedinjenom Kraljevstvu, sada možemo pomoći
trgovcima u maloprodaji te onima iz tzv. hospitality segmenta u
povezivanju s potrošačima na inovativniji način te im omogućiti
rast poslovanja uz brzinu i sigurnost”, rekao je Chris Fendley,
SVP Merchant Development, Mastercard.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest