Na simboličan datum kojim se obilježava Svjetski dan radija, 13.
veljače, osnovana je Koordinacija komercijalnih radio postaja u
Hrvatskoj udruzi poslodavaca.
Koordinacija je osnovana kako bi se očuvale, afirmirale i
unaprijedile djelatnosti pružanja medijske usluge radija, kao
kreativnih aktera razvoja društva te proizvođača informativnih,
kulturnih, obrazovnih i ostalih sadržaja.
Povodom Svjetskog dana radija svečano događanje organizirali su
Enter Zagreb, Antena Zagreb, Gold FM, Narodni radio te Media
servis.
Povodom osnivanja Koordinacije, glavni direktor HUP-a, Davor
Majetić, istaknuo je važnost radija kao brzog medija koji i dalje
ostvaruje značajnu moć u komunikaciji te je izjavio:
“Želimo povezati radio postaje kvalitetnije s našim
članovima, jer mislimo da ima jako puno tema koje se mogu
kvalitetno upravo preko radija kao medija prenijeti i građanima i
državi i poslodavcima.
Radijske postaje će se ovim putem kroz koordinaciju
kvalitetnije dogovarati oko zajedničkih interesa i bolje se
organizirati kako bi bile uspješnije, kvalitetnije i
konkurentnije. Naravno, kao socijalni partner kroz HUP će i
radijske postaje imati prilike direktno sudjelovati u kreiranju
zakonske regulative koja definira tu industriju što će omogućiti
da utječu da ona bude bolja, kvalitetnija, da se unaprjeđuje,
mijenja, s idejom da se radio postaje još bolje razvijaju u
Hrvatskoj jer svi smatramo da postoji puno prostora i prilika da
se to i ostvari.”
HUP-ova Koordinacija, koju čine predstavnici komercijalnih radio
postaja, za ciljeve je postavila razvoj radio industrije kao
gospodarske grane, posebice aktivnim sudjelovanjem u procesu
donošenja i izmjene relevantnih zakonskih i podzakonskih akata iz
područja djelovanja radija, zatim daljnji razvoj standarda u
djelovanju komercijalnih radija te zaštitu komercijalnih uvjeta
poslovanja radija. Koordinacija se također zalaže za poticanje
partnerskih odnosa i suradnje s predstavnicima tijela državne,
županijske i lokalne uprave, kao i za zastupanje interesa članova
prema Vladi RH i resornim ministarstvima. Krajnji cilj svakako je
razvoj konkurentnosti radijske industrije te prilagodba radijske
industrije na tržištu digitalnih medija i novih tehnologija.
Osnivači Koordinacije su Otvoreni radio, Radio Kaj, Narodni
radio, Antena Zagreb, Gold FM i Enter Zagreb.



