
MasterCard Europe je ovo ljeto u Hrvatskoj
pokrenuo veliku ljetnu kampanju pod nazivom “Prepoznati pravu priliku”, prenosi danas Business.hr.
MasterCard je okupio brojne zainteresirane trgovce čiji je popis objavljen u
MasterCardovom ljetnom vodiču, koji sadrži popis prodajnih mjesta sa postocima
popusta, određenih od strane trgovaca (5% ili 10%) koji se mogu ostvariti
prilikom plaćanja MasterCard karticama za iznose veće od 100 kuna do 30. rujna
2007.
MasterCard
ljetni vodič je tiskan u 1 000 000 primjeraka i uz popis prodajnih mjesta sadrži
i druge korisne informacije o plaćanju MasterCard karticama i zanimljivostima o
Hrvatskoj.
Tiskan je na 6 jezika i to hrvatski, engleski, njemački, talijanski, mađarski
i češki, a dijelit će se domaćim i stranim turistima u hotelima, restoranima,
cafe barovima, benzinskim pumpama, kampovima, na graničnim prijelazima,
turstičkim uredima i drugim mjestima diljem cijele obale te u kontinentalnom
dijelu Hrvatske. Osim u Hrvatskoj vodič će se dijeliti i u inozemstvu, u Češkoj
i Mađarskoj.
Ovom kampanjom MasterCard promovira hrvatske trgovce besplatnim reklamnim
prostorom u svom ljetnom vodiču, a, na prodajnim mjestima će osigurati
promotivni materijal (posteri, viseće oznake), koji će sugerirati korisnicima
kartica da mogu ostvariti svoj popust.
MasterCard će u okviru kampanje trgovce koji su uvršteni u vodič i koji daju
popuste nagraditi sa vrijednim nagradama od kojih će najsretniji osvojiti glavnu
nagradu – automobil Opel Combo sa GPS navigacijom.



