Brand

U Zadru održan prvi seminar o kreiranju branda

Seminar "Kreiranje branda" je prvi u grupi seminara za poduzetnike u fazi rasta i razvoja koje organizira Zadra d.o.o., a do kraja travnja će se održati još 5 različitih seminara

U organizaciji Razvojne agencije Zadarske županije ovog vikenda održana dvodnevna radionica na temu “Kreiranje branda”. Radionici prisustvovalo 30-ak polaznika raznih zanimanja i područja djelovanja, a kako doznajemo, zbog velikog broja interesenata neki od njih su morali biti odbijeni.

Tijekom seminara-radionice su se koristile različite metode rada: prezentacije i demonstracije marketinških problema, brainstorming, natjecanje, studije slučajeva, analize kritičkih događaja, rad u grupama, upitnici i međusobna razmjena iskustava.

Na početku svake teme koja je opisivala jedan korak u stvaranju i upravljanju robnom markom predavač Branimir Zoraja je navodio primjer iz prakse poznatih svjetskih brandova ( Nivea, Body Shop, Adidas, Nike, Frederick’s, Coca-Cola, Disney, Duracell, Durex itd.), iz kojeg proizlazi pouka.

Ovakvim načinom izlaganja, predavač je polaznike upoznao sa bitnim pojmovima vezanim uz marketing i stvaranje branda, pojasnio problematiku analize potražnje, analize snage branda, te najčešće pogreške u upravljanju brandom.

Polaznici su mogli čuti i korisne savjete iz prakse vezane za dodavanje vrijednosti brandu, ulogu boja i imena u stvaranju branda, te kako biti drugačiji, kako stvoriti ime branda i ime proizvoda, koje su “5 pobjedničkih strategija” i “10 superbrandovskih zapovijedi” te koji su mitovi o brandovima.

U radnom dijelu seminara, polaznici su rješavali zadatke vezane za pozicioniranje proizvoda, stvaranje imidža, formiranje cijene, stvaranje kanala distribucije i razvijanje strategije promocije. Grupe polaznika su na konkretnom primjeru jednog proizvoda izradile SWOT analizu a najuspješnija grupa je nagrađena poklonom.

Organiziran je i “Brand-kviz”, smišljani su slogani za različite proizvode, a dio zadataka se odnosio na stvaranje media plana, kreiranje akcija direktnog marketinga, određivanje strategije i ciljne skupine i cilja lidera na tržišnom području. Svakom sudioniku koji nakon seminara pošalje koncept ili ideju svojeg novog branda na adresu Razvojne agencije Zadarske županije u roku od 30 dana, predavač će besplatno poslati preporuke i savjete za učinkovitije upravljanje brandom.

Inače, predavač Branimir Zoraja je petnaestogodišnje profesionalno iskustvo u marketingu stjecao je u agencijama Ozeha i Leo Burnett, na pozicijama account executiva, account directora i creative directora. Sudjelovao je u stvaranju 13 novih hrvatskih brandova i 260 novih proizvoda. Radi u Atlantic Grupi, kao brand menadžer Plidente i Melema, vodećih hrvatskih brandova u svojim kategorijama. Voditelj je jednogodišnjeg usavršavanja za voditelje robnih marki u Centru Poslovne izvrsnosti u Zagrebu.

Seminar “Kreiranje branda” je prvi u grupi seminara za poduzetnike u fazi rasta i razvoja koje organizira Zadra d.o.o., a do kraja travnja će se održati 5 seminara na kojima će se obrađivati teme vezane za osnivanje klastera, zadružno poduzetništvo, sustave upravljanja kvalitetom (ISO i HACCP), upravljanje projektima, te upravljanje rizikom. Nije nevažno spomenuti da su svi polaznici su oslobođeni kotizacacije za sudjelovanje.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest