
Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta podsjetio je kako je zadnji remont pruge na dionici Vinkovci-Tovarnik izvršen još 1974. godine
Početak obnove magistralne željezničke pruge Zagreb-Tovarnik na dionici Vinkovci-Tovarnik-državna granica sa Srbijom u dužini od 33,4 kilometra označen je prigodnom svečanošću na željezničkoj postaji u Đeletovcima nedaleko od Vinkovaca, javlja HRT .
U obnovu će biti uložen 60,1 milijun eura. Projekt se sa 38 posto sufinancira iz pretpristupnog fonda Europske unije ISPA-e. Prema riječima šefa delegacije Europske komisije u Hrvatskoj Vincenta Degerta, obnova željezničke pruge na dionici Vinkovci-Tovarnik-državna granica financijski je najveći projekt u Hrvatskoj koji se finacira iz pretpristupnih fondova EU-a i prvi kojim se sufinanciraju ulaganja u željezničku infrastrukturu.
Degert je ujedno zahvalio Ministarstvu financija na, kako je rekao, dobro odrađenom poslu pripreme projekta dodajući kako je riječ o obnovi dijela desetog koridora traneuropske željeznice (Salzburg-Zagreb-Vinkovci-Skopje-Solun) koji je od velike važnosti za Hrvatsku i Europsku uniju.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta podsjetio je kako je zadnji remont pruge na dionici Vinkovci-Tovarnik izvršen još 1974. godine s projektiranom brzinom do 120 kilometara, dok kao posljedica ratnih razaranja brzina na toj pružnoj dionici danas iznosi svega 40 kilometara na sat.



