
Do kraja lipnja planira se prodaja programa dječje hrane Bebi, koja je pored programa soli jedini još neprodani između najavljenih programa za prodaju u travnju 2008. godine
Slovenska prehrambena kompanija Droga Kolinska od srpnja će prestati s proizvodnjom kuhinjske soli, krajem godine industrijske soli, a do kraja lipnja i Bebi hranu.
Na taj potez odlučili su se jer ne raspolažu sa dovoljno sredstava za dugoročni razvoj svih svojih proizvodnih programa i robnih marki, objavljeno je iz sjedišta kompanije.
Do kraja lipnja planira se prodaja programa dječje hrane Bebi, koja je pored programa soli jedini još neprodani između najavljenih programa za prodaju u travnju 2008. godine.
Kao što je poznato, Droga Kolinska je slovenskom Žitu prodala programe robnih marki 1001 cvijet, Maestro i Zlatno polje. Programe pod robnim markama Regina, Royal, Kremin, Slatki prah i Citronka preuzela je tvrtka Dr. Oetker Slovenija, program Čoko i Čokolešnik je preuzela Podravka iz Koprivnice, a program povrća i umaka koji se prodaju pod robnim markama Droga, Tomatina i Argo preuzela je Orka iz Ljubljane.



