
Djelatnici Ureda HTZ-a u Stockholmu Marija Baković i Paul Šikić kažu kako se Šveđani u sve većem broju raspituju za aranžmane u Hrvatskoj
Usprkos nekim najavama kako ovogodišnja turistička sezona u Hrvatskoj neće biti pošteđena negativnih utjecaja globalne ekonomske krize, djelatnici ureda Hrvatske turističke zajednice diljem Europe kažu kako interes stranaca (čak 85% turista u Hrvatsku dolazi iz inozemstva), ne opada znakovito da bi bilo mjesta zabrinutosti.

Djelatnici Ureda HTZ-a u Stockholmu Marija Baković i Paul Šikić kažu kako se Šveđani u sve većem broju raspituju za aranžmane u Hrvatskoj.
Iako su im Istra i Dubrovnik do sada bili najzanimljiviji, nakon što je u švedskim medijima objavljena vijest da Raynair otvara izravnu zračnu liniju Zadar-Stockholm, upita je sve više.
“Od objave te vijesti, svaki drugi upit je vezan za Zadar, što nas posebno veseli jer će na zadarsko područje dolaziti i gosti bolje platežne moći, ali i veliki broj mladih gostiju budući da je riječ o putovanju vrlo pristupačne cijene”, rekli su Baković i Šikić.
Tome u prilog ide i činjenica da je subotnja Ryanairova linija od Stockholma do Zadra bila rasprodana do posljednjeg mjesta. Najveći dio putnika bili su naši iseljenici, ali među njima je bio i veliki broj Šveđana koji su se odlučili na vikend putovanje do Zadra.

Nova zračna linija nametnula je i novi posao našim turističkim djelatnicima, a to je pojačana promidžba Hrvatske u Švedskoj. Iako dobro obrazovan i informiran narod, Šveđani još uvijek ne znaju puno o Hrvatskoj, u što smo se i sami uvjerili razgovarajući s prolaznicima na ulici.
Kao i u mnogim drugim stranim državama, većina Šveđana o našoj domovini barata s nekoliko osnovnih podataka, uglavnom zahvaljujući uspjesima hrvatskih sportaša na međunarodnim natjecanjima, ali to svakako nije dovoljno za dobru promidžbu.
HTZ će u proljetnom razdoblju pojačati promidžbene aktivnosti, a Zadar će biti posebno promoviran, upravo zbog toga jer putovanje zrakoplovom traje svega 2 i pol sata.



