
6. regionalna konferencija o internetskom marketingu održati će se u Zagrebu, 19.11.2009. u Hypo EXPO centru
Marketing utjecajnog društva
“Imate samo 1 kunu za ulaganje u marketing? Nije važno – ako je dobro uložite!” najava je predavanja koje će Miroslav Varga, osiječki stručnjak za internetske marketinške kampanje i oglašavanje putem društvenih medija (npr. Facebook) predstaviti publici na vodećoj (po posjećenosti sudionika!) regionalnoj konferenciji o internetskom marketingu i web poslovanju pod nazivom Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova. Konferencija će se održati 19. 11. 2009. (četvrtak) u zagrebačkom Hypo EXPO centru.
“Krajnji cilj prezentacije je svim zainteresiranima pokušati dati smjernice kako ograničene resurse za marketing, optimalno uložiti i koji sustav oglašavanja je primjereniji za pojedinog oglašivača. Svatko tko odsluša ovu prezentaciju trebao bi imati dovoljno polaznih podataka za izbor optimalnog modela oglašavanja za svoju djelatnost.” – izjavio je Miroslav Varga , predavač na Web::Strategiji 6, ujedno i jedan od nagrađenih na 4. Web::Strategiji Zlatnom nagradom Web::Strategije u kategoriji Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu.
Najpoznatiji svjetski web servisi Twitter , LinkedIn , Facebook i YouTube , zatim razni blogovi, forumi, mikroblogovi samo su neki od društvenih medija koji se svakodnevno koriste u privatne ili poslovne svrhe. Rezultati istraživanja iz 2008. godine kažu da su čak 75% internet korisnika članovi, forumaši, blogeri, tviteraši, Facebook korisnici, s time da samo Facebook ima čak 250 milijuna korisnika.

Regionalni stručnjaci za marketing (svjesni internetskog marketinga) sve više shvaćaju da kvalitetna marketinška kampanja ne smije ignorirati društvene medije . Osim za online druženje, primjenu marketinga kroz društvene medije , tzv. “marketing utjecajnog društva” poduzetnici koriste kako bi privukli korisnike na svoje stranice, kao i za jačanje imidža tvrtke, proizvoda ili usluge. Svjedočanstva marketinških stručnjaka koji su već prošli kroz svoje uspješne društvene marketinške kampanje možete čuti na Web::Strategiji 6 , kao i naučiti nevjerojatne istinitosti regionalnih profesionalaca. Odlična investicija u Vaše poslovanje je već danas se prijaviti na Web::Strategiju i za samo 450 kn + PDV čuti niz stručnih predavanja i panel raspravu, a očekuje Vas i mogućnost sudjelovanja u zabavnom dijelu programa i osvajanje vrijednih nagrada, dodjela prestižne Zlatne nagrade Web::Strategij e u tri kategorije: “Izvrsnost društvenog medija 2009”, “Doprinos društvenim medijima 2009”, “Društvena marketinška kampanja 2009”, “web party” za sve članove društvenih medija, te mnogo drugih iznenađenja.

“Web::Strategija 6 spada u putopis o društvenim mrežama u regiji tj. ona je jednodnevni izlet u svijet internetskog marketinga kroz društvene mreže.” – nadodao je član programskog odbora Siniša Gavrilović, najbolje ocijenjeni predavač na prethodnim Web::Strategijama.
Prijave su otvorene na službenoj web stranici konferencije www.webstrategija.com/06/prijava .




