
Ovoga tjedna sudjeluje na specijaliziranom kamperskom sajmu u Utrechtu u Nizozemskoj, potom na nautičkom sajmu u Londonu, zatim na sajmovima u Manchesteru, Beču, Lisabonu, Madridu, Bratislavi, Brnu, Ljubljani, Stuttgartu, Helsinkiju itd
Siječanj je vrijeme početka turističkih sajmova diljem Europe na kojima nastupa Hrvatska turistička zajednica, a na kojima sudjeluje i Turistička zajednica Zadarske županije.
Ovoga tjedna sudjeluje na specijaliziranom kamperskom sajmu u Utrechtu u Nizozemskoj, potom na nautičkom sajmu u Londonu, zatim na sajmovima u Manchesteru, Beču, Lisabonu, Madridu, Bratislavi, Brnu, Ljubljani, Stuttgartu, Helsinkiju itd.
Ukupno se u siječnju sudjeluje na 21 sajmu, a sveukupno do početka turističke sezone i tijekom godine sudjelovat će se na 76 sajmova. Na sajmu kampova u Utrechtu sa zadarskog područja predstavljaju se kampovi Zaton, Šimuni s Paga, Soline iz Biograda i Kozarica iz Pakoštana.
Posebno jako predstavljanje trenutačno se održava i na sajmu u slovačkom Brnu gdje je Zadarska županija specijalni gost Južnomoravske regije čiji su predstavnici posjetili Zadar, a potom je zadarska delegacija posjetila njih.
Predstavnici Županijske turističke zajednice u suradnji s gradskim i općinskim turističkim zajednicama pripremaju zajedničke nastupe i nude najbolje iz svoje turističke i kulturne ponude. Primjerice, na međunarodnom sajmu putovanja u Brnu voditelj Hrvatskog štanda bit će Grad Pag, a uz turističku ponudu predstavit će se i paške čipkarice, posebna atrakcija Paga. Kao i u Utrechtu, na sajmu kamping turizma u Stuttgartu kojega posjeti oko 200 tisuća posjetitelja, predstavljaju se kampovi i najjače turističke kuće sa zadarskog područja.
Iako se još točno ne znaju datumi održavanja pojedinih sajmova, sigurno je da su turistički djelatnici spremni za nastupe i na sajmovima u Budimpešti, Pečuhu, Firenci, Bologni, Rimu, Veroni, Grazu, Mariboru i drugima. Ove godine održava se više turističkih sajmova nego prošle, no njihova važnost i dobra promidžba svake godine pridonose većem dolasku turista što su pokazali i prošlogodišnji rezultati na kraju sezone.
Zadarska turistička zajednica i ove godine nastavlja s pozivima stranim novinarima da posjete ovo područje što je lani rezultiralo brojnim napisima u stranim medijima koji su bili odlična reklama. Usto, niskotarifne aviokompanije uvode nove linije za Zadar, od kojih ponajviše Ryanair koji će od proljeća imati čak devet linija za Zadar.
U promidžbi te aviokompanije zadarska Turistička zajednica participira financijski što u konačnici ipak donosi zaradu jer je turista iz zemalja iz kojih leti Ryanair svaku godinu sve više.



