Sajmovi

Turističke zajednice sa zadarskog područja uključile se u jaku turističku promidžbu

Ovoga tjedna sudjeluje na specijaliziranom kamperskom sajmu u Utrechtu u Nizozemskoj, potom na nautičkom sajmu u Londonu, zatim na sajmovima u Manchesteru, Beču, Lisabonu, Madridu, Bratislavi, Brnu, Ljubljani, Stuttgartu, Helsinkiju itd

Siječanj je vrijeme početka turističkih sajmova diljem Europe na kojima nastupa Hrvatska turistička zajednica, a na kojima sudjeluje i Turistička zajednica Zadarske županije.

Ovoga tjedna sudjeluje na specijaliziranom kamperskom sajmu u Utrechtu u Nizozemskoj, potom na nautičkom sajmu u Londonu, zatim na sajmovima u Manchesteru, Beču, Lisabonu, Madridu, Bratislavi, Brnu, Ljubljani, Stuttgartu, Helsinkiju itd.

Ukupno se u siječnju sudjeluje na 21 sajmu, a sveukupno do početka turističke sezone i tijekom godine sudjelovat će se na 76 sajmova. Na sajmu kampova u Utrechtu sa zadarskog područja predstavljaju se kampovi Zaton, Šimuni s Paga, Soline iz Biograda i Kozarica iz Pakoštana.

Posebno jako predstavljanje trenutačno se održava i na sajmu u slovačkom Brnu gdje je Zadarska županija specijalni gost Južnomoravske regije čiji su predstavnici posjetili Zadar, a potom je zadarska delegacija posjetila njih.

Predstavnici Županijske turističke zajednice u suradnji s gradskim i općinskim turističkim zajednicama pripremaju zajedničke nastupe i nude najbolje iz svoje turističke i kulturne ponude. Primjerice, na međunarodnom sajmu putovanja u Brnu voditelj Hrvatskog štanda bit će Grad Pag, a uz turističku ponudu predstavit će se i paške čipkarice, posebna atrakcija Paga. Kao i u Utrechtu, na sajmu kamping turizma u Stuttgartu kojega posjeti oko 200 tisuća posjetitelja, predstavljaju se kampovi i najjače turističke kuće sa zadarskog područja.

Iako se još točno ne znaju datumi održavanja pojedinih sajmova, sigurno je da su turistički djelatnici spremni za nastupe i na sajmovima u Budimpešti, Pečuhu, Firenci, Bologni, Rimu, Veroni, Grazu, Mariboru i drugima. Ove godine održava se više turističkih sajmova nego prošle, no njihova važnost i dobra promidžba svake godine pridonose većem dolasku turista što su pokazali i prošlogodišnji rezultati na kraju sezone.

Zadarska turistička zajednica i ove godine nastavlja s pozivima stranim novinarima da posjete ovo područje što je lani rezultiralo brojnim napisima u stranim medijima koji su bili odlična reklama. Usto, niskotarifne aviokompanije uvode nove linije za Zadar, od kojih ponajviše Ryanair koji će od proljeća imati čak devet linija za Zadar.

U promidžbi te aviokompanije zadarska Turistička zajednica participira financijski što u konačnici ipak donosi zaradu jer je turista iz zemalja iz kojih leti Ryanair svaku godinu sve više.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest